Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag ska gå, men vet inte när.

På fredagen blir det för kort tid eftersom jag måste jobba först.
På lördagen blir det kanske för kort tid, eftersom jag måste vara hemma till 13.30 för sambon ska iväg och spela match.
På söndagen är jag rädd att det är urplockat och att alla erbjudanden är slut....

Så jag VEEET inte hur jag ska göra..
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
doddit skrev:Jag ska dit! Har inte bestämt vilken dag ännu, men det lutar åt lördag eftersom sambon kom med den fantastiska idén att då kan jag även gå på söndag om jag inte skulle känna att jag hunnit med allt :loving:
Vilken fantastisk sambo!!

Jag som längtat till den här så länge har hoppats att sambon skulle tycka "Den där mässan verkar så viktig för dig att jag kan hoppa över matchen den här gången" men det är att hoppas förgäves... :(
Av Marine78
Jag skall dit på lördagen. Det var premiär för mig i våras och jag tänker inte missa den den här gången heller. Kul att strosa runt och klämma o känna. Skall inte ha något särskilt, men något lär säkerligen slinka med hem.
Användarens profilbild
Av aina
Å vad svartsjuk jag blir. Jag gick för ett år sedan men det är ju en bit och så har jag ingen barnvackt eftersom maken ska på återföreningsfest med gamla kompisar. Och så blir det lite dyrt med biljetten också... Kanske kan gå till våren.. Vet ni vilket datum den är då?

Å vad jag älskar roliga workschops och alla ekologiska garner! :love:

Hoppas ni får jättetrevlig!
Användarens profilbild
Av millla
AnKa skrev:Går ni barnfria? Jag ska ha Arvid med mig och funderar; sjal eller vagn????
Funderar också på om jag ska ha sjal/sele eller vagn. Helst vill jag inte gå där och trängas med vagnen men efter förra helgens mässa med selbärande i fyra-fem timmar i sträck fick jag så vansinnigt ont i ryggen/bäckenet :(
Användarens profilbild
Av Björklöv
Jag hade tänkt gå utan Klara, men hon fick feber i em, så jag håller det öppet med att hon kanske måste få följa med på fredag ändå.... och då blir det nog både vagn och bärhjälpmedel :hmm:
Användarens profilbild
Av doddit
Det skulle ju vara skönt att slippa vagnen... men frågan är om jag orkar bära 10 kg bebis, väska och säkert några kassar med tyg :wink: en hel dag... Så det blir nog vagn ändå.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
AnKa skrev:Går ni barnfria? Jag ska ha Arvid med mig och funderar; sjal eller vagn????
I år skall jag gå barnfri. Förra året hade jag Sockerbiten i sjal. Ett kort tag kröp hon på golvet men i övrigt bar jag. Hade bara tyckt det var jobbigt att ha med vagnen men nu vet jag ju inte hur det ser ut i år eftersom de flyttat.
Användarens profilbild
Av AnKa
doddit skrev:Det skulle ju vara skönt att slippa vagnen... men frågan är om jag orkar bära 10 kg bebis, väska och säkert några kassar med tyg :wink: en hel dag... Så det blir nog vagn ändå.
Jag ska bara köpa lite pärlor :dansar: eller nåt..... :roll: så jag tar nog också vagnen :lol:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
AnKa skrev:
doddit skrev:Det skulle ju vara skönt att slippa vagnen... men frågan är om jag orkar bära 10 kg bebis, väska och säkert några kassar med tyg :wink: en hel dag... Så det blir nog vagn ändå.
Jag ska bara köpa lite pärlor :dansar: eller nåt..... :roll: så jag tar nog också vagnen :lol:
:mrgreen: :Hahaa: Lycka till :wink:
Användarens profilbild
Av millla
Jag tror nog att jag tar mig upp till mässan imorgon, fredag. Har plockat fram storebrors gamla sulky, lite smidigare än klumpiga sittvagnen och så kombinerar jag den med sjal eller sele.
Är vi fler som kommer dit imorgon?
Användarens profilbild
Av Björklöv
Nu var det ju tänkt att jag skulle dit i morgon - men med en dotter som har vattkoppor och själv har jag just nu snoront i halsen och nyser stup i kvarten tror jag nog att det får bli mässbesök till våren istället. Eller väldigt eventuellt på lördag...
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Nu har jag bestämt mig, jag flexar och går i eftermiddag! Beslutet blev lätt när jag insåg att min syster som är uppe på besök från Linköping skulle gå i eftermiddag och jag insåg att jag kunde få sällskap med henne =).

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?