Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SoFaD
Det var jag som skulle väva en egen sjal... men det har aldrig blivit av tyvärr! Har vävstolen hemma nu, isärplockad. Men var finns tid till att planera och räkna och...? Det blir inte av bara.... Nån gång kanske.... Men det lär dröja... Om det ens blir.. .Men kul vore det!
Av Jinxan
SoFaD skrev:Det var jag som skulle väva en egen sjal... men det har aldrig blivit av tyvärr! Har vävstolen hemma nu, isärplockad. Men var finns tid till att planera och räkna och...? Det blir inte av bara.... Nån gång kanske.... Men det lär dröja... Om det ens blir.. .Men kul vore det!
Men du har kunskapen? ;)
Användarens profilbild
Av SoFaD
JinxLinda skrev:
SoFaD skrev:Det var jag som skulle väva en egen sjal... men det har aldrig blivit av tyvärr! Har vävstolen hemma nu, isärplockad. Men var finns tid till att planera och räkna och...? Det blir inte av bara.... Nån gång kanske.... Men det lär dröja... Om det ens blir.. .Men kul vore det!
Men du har kunskapen? ;)
jag tillsammans med mamma o mormor har nog kunskapen. men tyvär har jag inte tiden....
Av Jinxan
SoFaD skrev:
JinxLinda skrev:
Men du har kunskapen? ;)
jag tillsammans med mamma o mormor har nog kunskapen. men tyvär har jag inte tiden....
Åh vad synd.
Användarens profilbild
Av glis
Jag skulle rekomendera en studiecirkel. Har man hjälp och är beredd på att det är ganska mycket jobb så är det inte svårt att väva 5-6 m kypert (bara jättetråkigt). Har du inte vävt annat än trasmattor tycker jag att en sjal låter mastigt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?