Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Umma skrev:Tröjan är ju jättefin på din killeJag använde mig av en tröja från KappAhl, jag la den på mönsterpapper och ritade bara av. Har gjort några justeringar nu (förutom att jag försökt öka på en storlek,) och ska testa att sy en ny. Jag antar att det blir några modifieringar till innan jag är helt nöjd, även om det blev ett fullt fungerande mönster från början.! Verkligen hans färger. Vilket mönster har du använt förresten?
knutis skrev:Kanonsnygg och verkligen jättefinTack!, ser inte ut att vara din första tröja, luras du
?
Hur var trikåtyget tycker du? Jag beställde också ett orangevitrandigt trikåtyg från MG, men kvalitén var inte alls som jag tänkt mig, lite för sladdrig och inte så bomullsaktig som jag trott.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?