Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LisaMarie
Vad glad jag blir av alla fina ord! :D :heart:
Umma skrev:Tröjan är ju jättefin på din kille :) ! Verkligen hans färger. Vilket mönster har du använt förresten?
Jag använde mig av en tröja från KappAhl, jag la den på mönsterpapper och ritade bara av. Har gjort några justeringar nu (förutom att jag försökt öka på en storlek,) och ska testa att sy en ny. Jag antar att det blir några modifieringar till innan jag är helt nöjd, även om det blev ett fullt fungerande mönster från början.
Användarens profilbild
Av knutis
Kanonsnygg och verkligen jättefin :vågen: , ser inte ut att vara din första tröja, luras du :wink: ?

Hur var trikåtyget tycker du? Jag beställde också ett orangevitrandigt trikåtyg från MG, men kvalitén var inte alls som jag tänkt mig, lite för sladdrig och inte så bomullsaktig som jag trott.
Användarens profilbild
Av LisaMarie
knutis skrev:Kanonsnygg och verkligen jättefin :vågen: , ser inte ut att vara din första tröja, luras du :wink: ?

Hur var trikåtyget tycker du? Jag beställde också ett orangevitrandigt trikåtyg från MG, men kvalitén var inte alls som jag tänkt mig, lite för sladdrig och inte så bomullsaktig som jag trott.
Tack! :rodna: Jodå, det är allt min första tröja.

Jag tyckte det var stor skillnad på trikåerna jag beställde. Detta tyget var ganska stabilt, men så köpte jag ett i turkost och blått, det var jättesladdrigt. Håller på att klippa till det nu, och det är inte det lättaste, så jag bävar lite för att sy i det.
Användarens profilbild
Av Sintra
Vad kul! Jättefin tröja!

jag blir liiite sugen själv. jag har lånat ut min symaskin till min mamma, eftersom hennes gick sönder...och än finns inte energin, men litte pepad blir jag ju!

/ M

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?