Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag undrar också om enfärgat. På bilderna med de elefanttyg som du skulle skicka iväg så fanns det lite enfärgat också. Är det samma tyg fast utan trycket på? I så fall kan man beställa det också och vad kostar det per meter? Vad är det förresten för bredd på tygerna?
Nu har jag lagt till info ikring vikt, priser och vad det finns för matchande tyger till landskap och övriga tyger - allt med direktinfo från Johnny. Tygerna ligger på 140-150 cm bredd.
Marine78 skrev:Nu har jag lagt till info ikring vikt, priser och vad det finns för matchande tyger till landskap och övriga tyger - allt med direktinfo från Johnny. Tygerna ligger på 140-150 cm bredd.
Tack!

Nu är det bara de svåra kvar att bestämma vad man vill ha... ;)
Kosmos skrev:Jag fattar nog inte riktigt, men om man beställer genom dig blir det dubbelt porto på tygerna då?
Först skickas det väl till dig och sen ut till oss, eller skickar han direkt till alla?
Nja, det är nog mer bensinpengar i första läget :-) Skulle tro att Marine78 gör ett personligt besök hos Jofotex...
Knyttet & K skrev:
boosten skrev:Förlåt en idiot, men vad är det för skillnad på vävt och stickat bomullstyg? är stickat ett annat sätt att säga trikå eller?
Exakt! Jag ska beställa, så vi kan ju göra en sambeställning om du vill.
Jag funderar också på att beställa litegrann.. :roll:
Kosmos skrev:
äpple skrev:
Kosmos skrev:Jag fattar nog inte riktigt, men om man beställer genom dig blir det dubbelt porto på tygerna då?
Först skickas det väl till dig och sen ut till oss, eller skickar han direkt till alla?
Nja, det är nog mer bensinpengar i första läget :-) Skulle tro att Marine78 gör ett personligt besök hos Jofotex...
Ok, visste inte att hon bodde så nära :D
Jag har bara 4,5 mil dit så det blir inga extrakostnader förutom portot från mig till beställaren :D .
Marine78 skrev:
Kosmos skrev:
äpple skrev:
Ok, visste inte att hon bodde så nära :D
Jag har bara 4,5 mil dit så det blir inga extrakostnader förutom portot från mig till beställaren :D .
Vad snällt av dig att fixa! :tumsup: Vi försöker sambeställa med dig härifrån Umeå så blir det inte så många paket för dig att packa och skicka. :D
Är det så att landskapstyget finns hos Jofotex redan Marine? Tyckte jag såg det i nån blogg men jag hänger inte riktigt med nu när jag jobbar.....
Sockertopp skrev:Är det så att landskapstyget finns hos Jofotex redan Marine? Tyckte jag såg det i nån blogg men jag hänger inte riktigt med nu när jag jobbar.....
Nej, det har inte kommit än vad jag vet, men jag skall inte säga hundra. Vad jag förstod det som så var det någon som hade haft lyckan att få med sig en provbit.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?