Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Humleblomstern skrev:Herrejösses vad mycket knappar! Det lät verkligen som ett klipp!
LisaMarie skrev:sofiaengvall: Jag håller utkik i shopen!Om du menar efter knapparna så kan du beställa innan de kommit in dit om du vill.
sofiaengvall skrev:Hej!Jag tror att det är borttaget för att du gjorde reklam för din egen butik men inte är annonsör här. (Eller det kanske du är fast jag har missat det?) Något meddelande borde du ju ha fått med förklaring, om man gör fel så vill i alla fall jag veta vad jag gör för fel så jag inte gör det en gång till.
Så går jag in och ska kolla tråden... och så är mitt första inlägg borta!!?? Vad har hänt? Var det inte tillåtet för mig att skriva att jag börjat sälja pressarna billigt??? Jag var ju bara så glad!!! Dålig stil! Vart klagar man? Jag kommer ju inte ihåg exakt vad jag skrev men...![]()
Tack!
kvarnvik skrev:Nu är det väl så att även om man är annonsör på sidan så får man hålla sig till "erbjudanden från våra annonsörer" Jag ser aldrig här inne att annonsörerna tipsar om sina egna produkter annat än på direkt fråga.precis så är det, man får bara annonsera på anvisad plats.
Men det är klart att det vore bra om man fick ett pm som talar om vad man har gjort för fel, lycka till med butiken iaf
sofiaengvall skrev: Men nu måste jag ju fråga vad juhe är?juhe är en onskrivning av ju![]()
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?