Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
melon skrev:Alla kreationer var fantastiskt snygga men det sista i bruna elefanter och grönt :loving: ojojoj va läckert!
Jaaaaa, den var oxå min favorit!! Så snyggt!!! :heart:
Användarens profilbild
Av binaem
lotti skrev:
melon skrev:Alla kreationer var fantastiskt snygga men det sista i bruna elefanter och grönt :loving: ojojoj va läckert!
Jaaaaa, den var oxå min favorit!! Så snyggt!!! :heart:
Skulle tro att den gick hem hos lillkusinen också för hans föräldrar hade den på honom i tre dagar i sträck....
Av Mary-Li
Fina kläder och fint tyg! Får man fråga var du hittat elefanterna och ugglorna??
Av Mary-Li
Fina kläder och fint tyg! Får man fråga var du hittat elefanterna och ugglorna??
Användarens profilbild
Av rithelo
Superfint!
Syr du med overlockmaskin eller kan det vara så fantastiskt att du klarar det med en vanlig maskin?
(hoppas så innerligt att någon ska övertyga mig om att min gamla skorv till symaskin är världsbäst på att sy i trikå med.... :lol: )
Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
Helt galet människa! Ett dygn! Superfina :love:
Användarens profilbild
Av binaem
Fru Fiske skrev:Fina kläder och fint tyg! Får man fråga var du hittat elefanterna och ugglorna??
Jofotex
Användarens profilbild
Av binaem
rithelo skrev:Superfint!
Syr du med overlockmaskin eller kan det vara så fantastiskt att du klarar det med en vanlig maskin?
(hoppas så innerligt att någon ska övertyga mig om att min gamla skorv till symaskin är världsbäst på att sy i trikå med.... :lol: )
Jag har sytt liknande på vanlig maskin med tät sicksack men numera har jag en overlock som jag avgudar
Användarens profilbild
Av McMorrigan
binaem skrev:
rithelo skrev:Superfint!
Jag har sytt liknande på vanlig maskin med tät sicksack men numera har jag en overlock som jag avgudar
Det blir ju såååå mkt enklare med en sådan! :D
Användarens profilbild
Av Sedum
:shock: Vad fina kläder och barn, och vad mycket du har sytt!!!! *impad* :-)
Användarens profilbild
Av binaem
Fru Fiske skrev:Fina kläder och fint tyg! Får man fråga var du hittat elefanterna och ugglorna??
På Jofotex.
Användarens profilbild
Av binaem
Tack för alla snälla komentarer. Just nu trilskas jag med en datorväska till min syster ....

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?