Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fina
äpplebus skrev:Jättefin jacka. Kanintyget är så mysigt :love: . Passar på att fråga: Har sökt bra jackmönster, har du tips var man kan hitta något?
Faktiskt inte. :oops: jag är jättedålig på att sy efter mönster. Jag ritar för det mesta eget.
Användarens profilbild
Av äpplebus
Josefina skrev:
äpplebus skrev:Jättefin jacka. Kanintyget är så mysigt :love: . Passar på att fråga: Har sökt bra jackmönster, har du tips var man kan hitta något?
Faktiskt inte. :oops: jag är jättedålig på att sy efter mönster. Jag ritar för det mesta eget.
Ok. Tack för svar. Jackan var iallafall kanonfin :tumsup:
Användarens profilbild
Av Fina
äpplebus skrev:
Josefina skrev:
Ok. Tack för svar. Jackan var iallafall kanonfin :tumsup:
Eller föressten. Jag kom på ett mönster, men jag har inte provat det. Det finns en jacka dom kallar anorak i boken Babygarderoben av U. Andersson, ica bokförlag. Den finns såkert på biblan. :D
Användarens profilbild
Av Sedum
Superfin!!! :heart:
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Verkligen fin!! :love: Har du sytt byxorna med :?: Dom var med jättefina. snyggt tyg!
Av belinda
maj gaad! vilken jacka! vilka byxor!
Av MammaTess
Vilken fin och vilket tyg! Jag måste nog be mamsen att köpa lite till mig, här i vår lilla stad har vi inte Åhlens...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
å så söt :D

men jag som alltid trott att edda var en pojke :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av Fina
Sannasmamma skrev:å så söt :D

men jag som alltid trott att edda var en pojke :oops: :lol:
:lol: Så kan det gå!
Användarens profilbild
Av Fina
Emmamedhunden skrev:Verkligen fin!! :love: Har du sytt byxorna med :?: Dom var med jättefina. snyggt tyg!
Jääs det har jag. Tack å tack. :D
Användarens profilbild
Av bergjonna
Superfin!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?