Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av TygTiger
Tack! Det ser ju lätt ut - kanske ska sy en shoppingkasse i snyggt tyg?
Användarens profilbild
Av 4ungar
skulle det fungera att göra en större o ha på axeln typ :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
JinxLinda skrev:
jag71 skrev:http://showyourworkings.wordpress.com/tutorials/ här kommer den hoppas jag
exakt. :)
Fanns också i esarina's tråd, därför tänkte jag inte på att lägga in en länk här med :)
Det var därifrån jag kopierade den. :oops: fast det brukar itne alltid lyckas när jag kopierar adresser så därför "hoppas jag" :wink:
Användarens profilbild
Av Monique29
Nu vill jag kunna sy :(
Användarens profilbild
Av zero.sara
Snygg väska JinxLinda :)
Användarens profilbild
Av Puma
Vilken läcker. Detta har jag missat hittills.
Användarens profilbild
Av sanna73
Hur snygg som helst :tumup:
Användarens profilbild
Av LillaG
4ungar skrev:skulle det fungera att göra en större o ha på axeln typ :roll:
Det undrar jag oxå. :D
Användarens profilbild
Av willywonka
skulle någon vänlig själ som har skrivit ut mönstret kunna mäta? Hur långa är de båda handtagen från botten, hur bred är väskan, och diametern på botten 8) jag har ingen skrivare hemma... väskan är ju hur snygg som helst, och den perfekta presenten både till min mamma och svärmor!
Användarens profilbild
Av Asia
fiiin!
Användarens profilbild
Av Jolin
så fin!! har aldrig sett en förut! Mamma fyller ju år snart, kanske hinner jag sy en fin en till henne (och en till mig så klart!)
Av Jinxan
willywonka skrev:skulle någon vänlig själ som har skrivit ut mönstret kunna mäta? Hur långa är de båda handtagen från botten, hur bred är väskan, och diametern på botten 8) jag har ingen skrivare hemma... väskan är ju hur snygg som helst, och den perfekta presenten både till min mamma och svärmor!
Jag kan försöka mäta i morgon om det går bra :)
Av Jinxan
LillGrodan skrev:så fin!! har aldrig sett en förut! Mamma fyller ju år snart, kanske hinner jag sy en fin en till henne (och en till mig så klart!)
Jag hann sy min på ett par-tre timmar, fast då blev det en hel del pauser för att hålla på med Zach :)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?