Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimina
läckert! :D
Användarens profilbild
Av Sedum
Tack alla för berömmet! :D

Ja, selen blev jag otroligt nöjd med också! Tackar Kosmos för lånet av hennes hemmasydda, utan den hade jag aldrig fått till det.
Användarens profilbild
Av doddit
Snyggt!
Vad har du vadderat dom med?
Användarens profilbild
Av Sedum
doddit skrev:Snyggt!
Vad har du vadderat dom med?
Jag har skummgummi. I mitt fall köpt på Åhlens, typ 5 meter 5mm tjock eller nåt sånt och så tog jag även sån där vanlig vadd (täckvadd) för att få lite fluff.
Har tidigare sytt lite tjockare i 2 cm skummgummi (också från Åhlens) och det blev lite tjockare men inte lika smidigt att sy i för då fick jag sy nästan klart och stoppa in skummgummit efteråt och vika upp för selhål osv.
Dessa sydde jag ihop först (zigzag), tyg - vadd - skummgummi - tyg, och klippte rent och sen på med kantband och gjorde selhål.
Smidigt att ha lite bredare kantband, det ska jag ta nästa gång, för nu var det lite tight på vissa ställen att zigzagen nästan stack fram under kantbandet. Men man lär så länge man lever! ;-)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jättesnygga dynor till vagnen och taiväska. Kollade bloggen och selen :heart: wow
Användarens profilbild
Av Itis
Tjusigt!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?