Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SoFaD
åh så fin! vad mycket saker det är som jag vill sy nu... ska nog göra en sån där "att-sy-lista"-lista, så jag kommer ihåg allt :-D
Användarens profilbild
Av SoFaD
Nu har jag printat mönstret! Yey! Undrar om jag har nåt tyg som passar.... har mest gardintyger hemma tycker jag... Ska rota lite genast :-D Skoj!!
Användarens profilbild
Av puppan
Åh vilka fina!
Användarens profilbild
Av xsaga
Undrar om väskan går att förstora så att man kan hänga den på axeln??
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
xsaga skrev:Undrar om väskan går att förstora så att man kan hänga den på axeln??
Har fundera lite åt det hållet jag med, tänkte på om det kan gå att helt enkelt sy en förtstorad sån väska att ha som dagisväska, och det borde ju funka så då borde det ju funka att sy en som går att hänga över axlen också... :roll:

Får klura lite till och sedan testa helt enkelt... :wink:
Av surftrollet
CrazyMagpie skrev:
xsaga skrev:Undrar om väskan går att förstora så att man kan hänga den på axeln??
Har fundera lite åt det hållet jag med, tänkte på om det kan gå att helt enkelt sy en förtstorad sån väska att ha som dagisväska, och det borde ju funka så då borde det ju funka att sy en som går att hänga över axlen också... :roll:

Får klura lite till och sedan testa helt enkelt... :wink:
Ja, testa!

För en axelväska skulle nog jag bara förlänga den längre öglan. Jag är lite fundersam till vad som händer om man förstorar allt rakt av, tror den kanske kommer hänga ganska snett, men jag kan ha fel. :)
Användarens profilbild
Av miriel
Superfina! :D
*tassmärker för framtiden* :wink:
Av tumbler
Fina!!! :D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?