Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Emmamedhunden skrev:verkligen superfint tyg!!Men näe... köp den, så kan du sälja till mig!!! jag har letat som en tok i Kiruan på röda korset men aldrig att det finns nån sån vagn till mig inte... Syrran hittade en på bumerangen för en hundring, men inte jag inte...
såg en liknande vagn med suflett på röda korset idag. 150 kr, ska jag slå till:
bara för att få klä om![]()
för vagnen vi har är en sitt med mjuklift!
men de äldre modellerna är ju snyggare och mer lättkörda!
Kosmos skrev:En sulky är bra att ha. Vi går ofta långt och min 3-åring åker då. Så klart att ni behöver en!Emmamedhunden skrev:men behöver vi denMin son är ett och går inte, så vagn behöver vinjaej... men jag kan ju klä om o sen sälja
men om den blir bra kommer jag gilla den bättre än den vi har nu. men den passar nog bäst som sommarvagn, nästa sommar är han 1 år... behöver man vagn då
:
![]()
Den är betydligt lättare än en kombivagn att ta med.
Försöker ge dig argument
Emmamedhunden skrev:men den passar nog bäst som sommarvagn, nästa sommar är han 1 år... behöver man vagn dåVår ettåring går gärna, men inte långt och definitift inte åt rätt håll, så vagn behövs till honom. 2,5-åringen går helst inte, utan skippar man vagnen ska han sitta på axlarna efter 100 meter ungefär. Så jo, vi behöver vagn även till 2,5-åringen.:
Katja77 skrev:Bumerangen är kanon! våningsäng till stugan 150kr, fint litet skåp på ben 150kr... spanar på tyg där... men "det rätta" har inte dykt upp än...Emmamedhunden skrev:verkligen superfint tyg!!Men näe... köp den, så kan du sälja till mig!!! jag har letat som en tok i Kiruan på röda korset men aldrig att det finns nån sån vagn till mig inte... Syrran hittade en på bumerangen för en hundring, men inte jag inte...
såg en liknande vagn med suflett på röda korset idag. 150 kr, ska jag slå till:
bara för att få klä om![]()
för vagnen vi har är en sitt med mjuklift!
men de äldre modellerna är ju snyggare och mer lättkörda!
Emmamedhunden skrev:jihaa! Den var kvar... trots en dag emellan... när jag kom hade en mamma lagt massa grejer i den (oh nej tänk om hon ska ha den?)
men inte (hon såg ut som att hom mer gillade nytt)
så den blev min för 150 pix!!!![]()
![]()
när min sambo kom hem undrade han om vi hade besök![]()
och blev nog lite sur, tyckte att vi hade en fin vagn redan (men det är ju jag som släpar runt på det tunga aset)
här är den i allafall! sufletten kan tas bort, mittgrejen saknas, men man kan ju sy en egen![]()
det är en emmaljunga, mjuka hjul, nån som vet år och mod?
kolla in formen på sufletten! sååå snygg!
och verkar lätt att klä om, inget stoppat tyg.
Emmamedhunden skrev:oki vad kul!Den var verkligen fin.... Precis en sån ville jag ha, men inte då. Fick tag i en mindre snygg sådan sist jag var uppe, men den hade inte så fin suflett som din.
tänkte bara ta av sufletten nu tillfälligt, till att använda till mjukliften, så kan f sova på balkongen med den, eftersom det är otroligt krångligt att få upp vagnen. sen kan man ju sätta dit den igen.
ja det är nästan liggläge på den. ni som klätt om har ni impregnerat tyget något:
när det är dags för honom att använda den tänkte jag ha sufletten på!
den har ju en sån snygg form!!och den är min!
![]()
även om pappan inte är lika entusiastisk! men han förstår sig inte på vad som är värt och intesnart ska vi till ikea
och lule dvs åhlens! (kanske magazin du nord får ett besök med...) tygspan i kalix med. hoppas det finns nån bra loppis...
Emmamedhunden skrev:oki vad kul!Hoppas att du hittar något fin tyg också!
tänkte bara ta av sufletten nu tillfälligt, till att använda till mjukliften, så kan f sova på balkongen med den, eftersom det är otroligt krångligt att få upp vagnen. sen kan man ju sätta dit den igen.
ja det är nästan liggläge på den. ni som klätt om har ni impregnerat tyget något:
när det är dags för honom att använda den tänkte jag ha sufletten på!
den har ju en sån snygg form!!och den är min!
![]()
även om pappan inte är lika entusiastisk! men han förstår sig inte på vad som är värt och intesnart ska vi till ikea
och lule dvs åhlens! (kanske magazin du nord får ett besök med...) tygspan i kalix med. hoppas det finns nån bra loppis...
Emmamedhunden skrev:jihaa! Den var kvar... trots en dag emellan... när jag kom hade en mamma lagt massa grejer i den (oh nej tänk om hon ska ha den?)Jättesnygg, och tycker oxå det ser ut som en äldre Kimi. De nyare har suflett som sitter fast i handtaget. Jag har en nyare variant, och jag älskar den vagnen. Klädde om den då den var ljusrosa och väldigt skitig och sliten när jag köpte den. De vita hjulen var jag oxå tvungen att byta ut, men tycker det blev bra ändå. Jag är nöjd... och kär...
men inte (hon såg ut som att hom mer gillade nytt)
så den blev min för 150 pix!!!![]()
![]()
när min sambo kom hem undrade han om vi hade besök![]()
och blev nog lite sur, tyckte att vi hade en fin vagn redan (men det är ju jag som släpar runt på det tunga aset)
här är den i allafall! sufletten kan tas bort, mittgrejen saknas, men man kan ju sy en egen![]()
det är en emmaljunga, mjuka hjul, nån som vet år och mod?
kolla in formen på sufletten! sååå snygg!
och verkar lätt att klä om, inget stoppat tyg.
Kosmos skrev:Har äntligen fått tummen ur och klätt om min mans gamla sulky.Glömde ju så klart säga att din omklädda sulky oxå var hur läcker som hellst!!!!!
Är rätt nöjd![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?