Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
ellla skrev:
Kristina skrev:Måste bara få skryta lite med en till luvtröja jag sytt i fina kanintyget. Jag älskar det här mönstret, tröjorna blir superbra!

Bild
Snygg!
Vad är det för mönster?
från boken sy kläder till babyn. har förlängt det i ärmar och nertill bara, annars inga ändringar.
Användarens profilbild
Av karro54
carro83 skrev:
semla skrev:Hej! Jag hoppar in här och passar på att visa mitt senaste alster:

Bild

Sybloggar här: Http://kwakwadesign.blogspot.com

Jättefin! Underbara färger! :tumup:
Vilket fint tyg! :love:
Användarens profilbild
Av tweed
annbom skrev:Ni syr så fina saker allihop och jag har faktiskt också fått till något till mig själv som jag är otroligt nöjd med. Kolla i min blogg för jag orkar inte krångla med att få hit ett foto
Den är jättefin :love: Och stort grattis! :blomster:
Användarens profilbild
Av karro54
annbom skrev:
kvarnvik skrev:
annbom skrev:Ni syr så fina saker allihop och jag har faktiskt också fått till något till mig själv som jag är otroligt nöjd med. Kolla i min blogg för jag orkar inte krångla med att få hit ett foto
Den är jättefin :love: Och stort grattis! :blomster:
Tack! :)
Verkligen superfin!!! :love:
Grattis!
Användarens profilbild
Av SCSI
MEN vad fina saker ni syr!
*går och gömmer mig under en sten*
Jag får inte till nåt alls just nu på stunderna jag inte har bäbis på ryggen/höften/magen...
(det GÅR att sy och studs-söva bäbis på pilatesboll samtidigt, jag har testat. Men det är inte att rekommendera)
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag vill ha ett bra mönster på tröjor med kuvertringning i strl 68/74 typ. Har några böcker hemma, men det finns inte i någon av dom. Har provat googla men hittar inte. Har ni något tips på var jag kan hitta?

Och så en annan fråga, är det värt att köpa någon Ottobre kids-tidning? Har dom roliga mönster? Vilken ska jag i så fall satsa på?
Användarens profilbild
Av Kristina
glis skrev:Senaste Ottobre innehåller en sådan tröja. Kan vara värt att kolla kanske? Jag gillar Ottobre, de är oftast bra.
Åh vad bra! Jag har hört att mönstren i ottobre är rätt stora, stämmer det?
Användarens profilbild
Av imsel
Här händer heller ingenting..
Jag jobbar mest och när jag inte jobbar så ids jag inte börja, jag slutför ju det inte ändå :lol:
Har ju en halvfärdig tunika som jag började med.. Ja vad kan det vara, för ett halvår sen eller nåt :roll:
Och sittdynan/dynorna till vagnen som jag köpte allt till har heller inte ens börjats på.. och jag skulle ju kanske göra en för vinter och en för sommar.. Får satsa på bara sommar uns först kanske 8) eller nej, kanske vinter, den lär väl ändå inte bli klar förrän då ändå :Hahaa:
Användarens profilbild
Av puppan
Jag har planer på att sy till min 5åring som fyller 6 i nästa vecka.
2 kjolar, 1 tshirtklänning och en byxdress.
Har just börjat klippa ut mönster.

Nu måste jag bara peppa mig själv att hinna färdigt allt. 8) :lol:
Kristina skrev:Jag vill ha ett bra mönster på tröjor med kuvertringning i strl 68/74 typ. Har några böcker hemma, men det finns inte i någon av dom. Har provat googla men hittar inte. Har ni något tips på var jag kan hitta?

Och så en annan fråga, är det värt att köpa någon Ottobre kids-tidning? Har dom roliga mönster? Vilken ska jag i så fall satsa på?
Jag gillar sista förra året (nummer 6?) Just för att det var ett jubileumsnummer med massa poppis mönster... Tyvärr har jag tappat bort mönsterarket och har bara tidningen kvar :( Annars tycker jag att ottobretidningarna är roliga att köpa och kolla i och sy från. Gå in på deras sida så kan du ju bläddra i tidningarna där och se om det är någon som du vill ha...
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 169
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?