Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Enid: Åh vad mycket fint! Jag gillar särskilt shortsen :love:
Användarens profilbild
Av Stark
Marine78 skrev:Angående omlottbodyn i stl 44: min egensydda är 17 cm bred över bröstkorg och ca 30-31 cm axel-gren. Utifrån era mått låter det som att jag har ok proportioner på min body, men den skulle ev kunna kortas med fördel på längden med ett par cm. Fast jag är nog för lat för det :-) så det får helt enkelt vara en stor 44:a (samtliga plagg jag syr är långsmala i modell så den går i alla fall i linje med allt annat. Jag skall försöka smyga för polarn & pyret och jämföra ngn dag tror jag.

De mått jag angav är bara i storleken prematur. De kan ju vara 40 eller 44 eller något annat.
Användarens profilbild
Av karro54
puppan skrev:Enid: Åh vad mycket fint! Jag gillar särskilt shortsen :love:
Ja jättefina!! Gillade shortsen. Det kanske blir ett parsåna här också... :D
Enid: himmel vad många fina grejer. :love:

Jag försöker få hit bilder från Flickr, det verkar som om det inte går, kan det stämma? Har bilderna från bloggen därifrån och det känns himla onödigt att behöva ha samma bilder både på Flicker och Photobucket, som jag annars brukar använda för att länka hit. :hmm:
Användarens profilbild
Av Moson
Jenny med Emiliten skrev:Enid: himmel vad många fina grejer. :love:

Jag försöker få hit bilder från Flickr, det verkar som om det inte går, kan det stämma? Har bilderna från bloggen därifrån och det känns himla onödigt att behöva ha samma bilder både på Flicker och Photobucket, som jag annars brukar använda för att länka hit. :hmm:
Vad är det som inte fungerar?
Användarens profilbild
Av Kristina
Måste bara få skryta lite med en till luvtröja jag sytt i fina kanintyget. Jag älskar det här mönstret, tröjorna blir superbra!

Bild
Moson skrev:

Jag länkar koderna från Flickr men det blir ingen bild. Hur ska man göra?
Användarens profilbild
Av Moson
Jenny med Emiliten skrev:
Moson skrev:

Jag länkar koderna från Flickr men det blir ingen bild. Hur ska man göra?
du väljer den storlek du vill ha, jag brukar ta 500ggr vad det nu är. sen högerklickar du bara och väljer kopiera bildwebbadress. klistra in här som vanligt.
Användarens profilbild
Av SCSI
Blev tvungen att kolla på flickr hur det funkar numera, de har ju tagit bort kodrutan från sidan där man ser alla storlekar.
Numera ligger koden under Share. Uppe till vänster finns lite facebook- och liknande ikoner, och till höger om dem en pil. Där finns Grab the HTML/BBCode - bara att kopiera och klistra direkt in här!
Användarens profilbild
Av Moson
SCSI skrev:Blev tvungen att kolla på flickr hur det funkar numera, de har ju tagit bort kodrutan från sidan där man ser alla storlekar.
Numera ligger koden under Share. Uppe till vänster finns lite facebook- och liknande ikoner, och till höger om dem en pil. Där finns Grab the HTML/BBCode - bara att kopiera och klistra direkt in här!
Fast det är väl inte htmlkod utan url man ska ha här? Eller är det samma? :hmm:
Jag brukar gå till sidan med alla storlekar, välja storlek, högerklicka och välja kopiera bildwebbadress :tumup:
Användarens profilbild
Av Moson
karro54 skrev:Sydde en klänning till Leia idag, jag blev rätt nöjd!
Bild
Bild
Jättefin :)
Jag är ju usel på att skicka :oops: Snart, snart ska hon kunna få en hatt också.
Användarens profilbild
Av SCSI
Moson skrev:
SCSI skrev:Blev tvungen att kolla på flickr hur det funkar numera, de har ju tagit bort kodrutan från sidan där man ser alla storlekar.
Fast det är väl inte htmlkod utan url man ska ha här? Eller är det samma? :hmm:
Jag brukar gå till sidan med alla storlekar, välja storlek, högerklicka och välja kopiera bildwebbadress :tumup:
Nä, inte html, men BBcode - då får man med img-taggarna på köpet, och bilden blir länkad till flickr precis som de vill (och som man skriver på avtal om att man ska göra, när man öppnar ett konto - men det är ju aldrig nån som läser de där långa texterna ändå).
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 169
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?