Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
Juliusdotter skrev:
ellla skrev:Krokodilmuddar i egen design. Med stickade skaft. Kan man virka resår på bredden?

Bild
:love: super läckra
Tack!
De är i alpacka, så de är supermjuka :)
Användarens profilbild
Av Faegis
Aborre skrev:Häftig solhatt, den var jäkligt söt! Sitter den bra på huvudet? Jag tror jag kommer blocka alla blommor, i nu läget iaf, sen får vi se hur långt jag orkar när jag är klar :lol:
Tack! Jag gjorde den lite för stor för att den skulle passa hela sommaren, och borde nog lägga till ett band under hakan, men i övrigt är den superbra.
ellla skrev:Krokodilmuddar i egen design. Med stickade skaft. Kan man virka resår på bredden?

Bild
Sjukt snygga! Jag har också sett krokodilsockorna och velat lära mig krokodilstygn, men hittills inte kommit mig för.
Av mly

Bild
De blev jätte fina, har hittat hur man gör på engelska nu, jag som inte kan virka på engelska...
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
mly skrev:

Bild
De blev jätte fina, har hittat hur man gör på engelska nu, jag som inte kan virka på engelska...
Inte jag heller. Ella kanske kan ge oss en svensk förklaring :)
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Det går fort att lära sig engelska virktermer och om man bara tar tag i det och ger sig sjutton på det så kan man det för alltid sen och då öppnas en hel ny värld av mönster så jag säger att det är helt klart värt det att lära sig... Kolla youtube och kolla diverse översättningssidor och börja med någonting relativt enkelt...
Användarens profilbild
Av ellla
Trulsamin skrev:Det går fort att lära sig engelska virktermer och om man bara tar tag i det och ger sig sjutton på det så kan man det för alltid sen och då öppnas en hel ny värld av mönster så jag säger att det är helt klart värt det att lära sig... Kolla youtube och kolla diverse översättningssidor och börja med någonting relativt enkelt...
ja, alså det är ju liksom förkortningar, så det är ju lika som på svenska typ :)
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
ellla skrev:
Trulsamin skrev:Det går fort att lära sig engelska virktermer och om man bara tar tag i det och ger sig sjutton på det så kan man det för alltid sen och då öppnas en hel ny värld av mönster så jag säger att det är helt klart värt det att lära sig... Kolla youtube och kolla diverse översättningssidor och börja med någonting relativt enkelt...
ja, alså det är ju liksom förkortningar, så det är ju lika som på svenska typ :)
Fast jag känner mig fortfarande som nybörjare på de engelska sticktermerna, så det känns som en risk att blanda ihopp termerna
Av jeba
Får jag hoppa in och fråga?

Någon som har virkat barnkappan, nr 24 i boken "Väldigt virkat" av Erica Laurell? Jag får den alldeles för smal i ryggen. Har virkat och dragit upp hur många gånger som helst :whut:
Av Jinxan
Såna här virkmarkörer har jag pysslat ihop! Dom är jättepraktiska tycker jag.
Sätter bara fast dom i sista maskan på varvet. :) Då vet jag var jag ska fortsätta och så
Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
Jinxan skrev:Såna här virkmarkörer har jag pysslat ihop! Dom är jättepraktiska tycker jag.
Sätter bara fast dom i sista maskan på varvet. :) Då vet jag var jag ska fortsätta och så
Bild
Snygga!
Just nu har jag ett virkprojekt där jag skulle behövt markörer :| . Får bli nästa pyssel.
Användarens profilbild
Av Fryle
Och när kommer det en svensk beskrivning till krokodiltaggarna? :hjartballong:
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 117
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?