- tor jan 10, 2013 12:06
kvarnkvik skrev:Jag hittade 150g pippigult baby ull, det får bli min solution. Sen repade jag upp min revontuli häromdagen, men har börjat med ett simplare mönster till det garnet. Jag måste göra något åt stickningar och granmängd här hemma, får lite lätt ångest av tanken på hur mycket det finnsmly skrev:Jag har ju några fler projekt som är på gång än de jag räknade upp härkvarnkvik skrev:Jag är klar med makens strumporGöra som jag, ha 7811 projekt på gång samtidigt?![]()
Och nu velar jag om jag ska hoppa på solution-KAL:en. Fast jag har en spetssjal på G, vill göra minst en uppifrån och ner kofta i KAL:en här, samt sticka mig en till sån här, fast utan luva.
Inte lätt att bestämma sig
Jag måste få ett slut på detta, gillade koftan men hade tyckt bättre om den som tröja...![]()
Och jag måste nog köpa garn till Solution om jag ska vara med, känner inte riktigt för att använda den röda jitterbuggen till den, för jag tror att det blir en sån där jobbig slatt över, som är ganska stor, men inte tillräckligt stor för att göra nåt vettigt av, jobbigt läge.