Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
Nu är jag klar :vågen:

Ärligt talat så blev jag väl inte jättenöjd med den ena delen i min skapelse :? .
Den ser lite tafflig och amatörmässig ut. Jag funderade på att göra något annat istället men materialet räckte inte, så jag skickar ändå. Tänker att det är tanken som räknas :wink:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
:vågen: Jag ska bara fästa en tråd, sen ska jag försöka få ihop paketet... Det blev lite tyngre än vad jag hade räknat mig men skicka lätt är fina saker! ;) Med lite silvertejp ska jag nog få ihop det... ;)
Användarens profilbild
Av Snurrfian
:lol: Med silvertejp och skokartong så fick jag ihop det till ett paket som gick att skicka, något meddelande lyckades jag i vanlig ordning inte få med... Men jag funderar på om jag kanske måste ta kontakt med mitt stackars offer om hon behöver paketnummret för att få ut paketet.. Jag fick lov att använda min egen mejladress på mottagaren... Men paketet är spårbart åtminstone! ;)
Av Smultronbarn
Jag trodde jag skulle bli klar och hinna skicka idag...men hade totalt glömt bort att det sammanföll med upprop i Lillemans skola, och en kort skoldag på det. :roll: Men imorrn ska jag lägga sista handen vid pysslet och försöka få det till posten! :tumup: Förlåt kära mottagare, och tack för ditt tålamod. :heart:
Användarens profilbild
Av sus
Massor att göra på jobbet men i går kväll bestämde jag mig för att inte ta med jobbet hem eftersom jag hade huvudvärk. Satte mig med mitt byte istället, vilken terapi!
Jag hann ganska långt och jag ska försöka hinna klart i morgon, men jag kanske inte hinner om jag ska lyckas få till det så snyggt som jag vill. Sen har jag fullt upp till nästa vecka.
Ver om ursäkt till dig som få vänta, men jag bjuder på en tjuvtitt så länge
Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
sus skrev:Massor att göra på jobbet men i går kväll bestämde jag mig för att inte ta med jobbet hem eftersom jag hade huvudvärk. Satte mig med mitt byte istället, vilken terapi!
Jag hann ganska långt och jag ska försöka hinna klart i morgon, men jag kanske inte hinner om jag ska lyckas få till det så snyggt som jag vill. Sen har jag fullt upp till nästa vecka.
Ver om ursäkt till dig som få vänta, men jag bjuder på en tjuvtitt så länge
Bild
Ser ingen bild. :hmm:
Av Smultronbarn
Jag fick också en avi idag! :app:

Och mitt byte postas imorrn när jag går ner och hämtar paketet. :tumup:
Användarens profilbild
Av sus
exiteme skrev:
AnKa skrev:Jag ser inte heller bilden.
Bild
Tack! Hur gör du?
Jag försökte fixa det på telefon för jag vet inte hur man använder instagram (där bilden ligger) på datorn, det kankse är det som inte funkar
Användarens profilbild
Av Fryle
Nu kan jag se bilden. Riktigt spännande! :app:

Till min byteskompis vill jag säga : Ingen stress!
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?