Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellynil
binaem
CrazyMagpieSkickat Fått
ellla Skickat Fått
Ellynil Skickat / Fått
Fryle Skickat / Fått
HPe Skickat o fått
Ketronya Skickat Fått
MaddemoaSkickatoch fått
Madde O Skickat
majo0322SkickatFått
milimina SkickatFått
Miltonia Skickat
mimpen Skickat & Fått
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat Fått
Maddemoa skrev:Jag har fått ett underbart mumsigt och mysigt paket :app: :loving:
Jag vet inte riktigt från vem dock :hmm:
Den chokladen är sååå god och lyxig, teet ska provas i kväll när jag fått busarna i säng och garnet :love: kommer att få bli en mössa till mig själv :tumup:
Tack :heart:
:rodna:
Anmäler mig skyldig :D
Garnet är ett handspunnet merinogarn. Det är tvinnat tretrådigt så att det blir randigt när man stickar av det.
hoppas det piggar upp lite i höstmörkret!
Miltonia skrev:Idag har jag fått ett fint paket! :vågen: Härligt turkost garn, rött ekologiskt björnbärste och himmelsk mörk choklad med caramel och havssalt (som nästan är slut :mrgreen: )
Tack, Ketronya!
Vad roligt att du tyckte om det! Jag köpte ett sånt choklad till mig själv också, det var ju farligt gott!! :D
Av Miltonia
binaem
CrazyMagpieSkickat Fått
ellla Skickat Fått
Ellynil Skickat / Fått
Fryle Skickat / Fått
HPe Skickat o fått
Ketronya Skickat Fått
MaddemoaSkickatoch fått
Madde O Skickat
majo0322SkickatFått
milimina SkickatFått
Miltonia Skickat Fått
mimpen Skickat & Fått
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat Fått
alltså. jag hade tänkt ta en bild på paketet jag fick men.... ehm.... chokladen försvann :rodna: :mums: fast jag kan berätta att jag fick ett väldigt spännande the från ulvön, ett överjordiskt vackert rosa och lila garn :loving: och en bonus!! vår knasiga katt som fick en egen present blev väldigt glad han också :tumup: :mrgreen:
theet ska jag prova ikväll. för jag har bestämt mig att inte somna när jag lägger barn idag :oops: så jag kan sitta med en stooor mugg och njuta!

Ellynil skrev:Jag har också fått paket idag! :vågen: Ett grönt, fint paket! :app: Fast jag vet inte riktigt vem det är ifrån? milimina kanske?

Bild

Teet är smaksatt med fläder- och rabarber/gräddarom. Det är verkligen jättegott och precis i min smak. Chokladen är verkligen supergod! Mjölkchoklad fylld med hasselnötskräm. Sitter och njuter av den just nu. :mums:
Garnet är mjukt och skönt. Det är lammull och bomull :loving: Funderar för fullt på vad det ska bli!
Tack så väldigt mycket!

skyldig :mrgreen: jag blev också väldigt förtjust i garnet, hade tänkt köpa ett annat men det där var så mjukt och lockande.

theet är landskapsthe för närke, men företaget som gör det ligger i hälsingland där jag är född och uppvuxen. så jag tyckte det var lite kul att få med bägge delarna :D
Madde O skrev: Teet kommer från Muddus i Kolparbo där min farmor och farfar bodde på 40-50-talet och fram till 70-någongång. Nu har barnbarnet till en av deras grannar byggt chokladmakeri och restaurang av/i ladan och de blandar även eget te på plats. De har odlingar bakom ladan och gör så mycket de kan själva. Det var kul att åka dit och få lite släkthistoria berättad direkt av en av ägarna. Hon hade tom vart hemma hos farmor och köpt växter av dem när hon var liten så hon berättade en massa när jag var dit. Farmors och farfars bröllopsfoto är taget utanför Kolparbo gård, där muddusägarna bor idag. :lol:
Det är ett mycket gott te, måste jag säga! :mums:
Fryle skrev:
Madde O skrev: Teet kommer från Muddus i Kolparbo där min farmor och farfar bodde på 40-50-talet och fram till 70-någongång. Nu har barnbarnet till en av deras grannar byggt chokladmakeri och restaurang av/i ladan och de blandar även eget te på plats. De har odlingar bakom ladan och gör så mycket de kan själva. Det var kul att åka dit och få lite släkthistoria berättad direkt av en av ägarna. Hon hade tom vart hemma hos farmor och köpt växter av dem när hon var liten så hon berättade en massa när jag var dit. Farmors och farfars bröllopsfoto är taget utanför Kolparbo gård, där muddusägarna bor idag. :lol:
Det är ett mycket gott te, måste jag säga! :mums:
Det såg spännande ut och verkade mysigt, bra att du gillade det! :D
Jag hämtade mitt paket i lördags! Det doftade fantastiskt gott, lakrits lång väg! Garnet var lila (favoritfärg!) i ull/alpackablandning och ska bli en halsduk tror jag. :D Helt perfekt, tack tack Miltonia (tror att det var ifrån dig?). :loving:
Madde O skrev:Jag hämtade mitt paket i lördags! Det doftade fantastiskt gott, lakrits lång väg! Garnet var lila (favoritfärg!) i ull/alpackablandning och ska bli en halsduk tror jag. :D Helt perfekt, tack tack Miltonia (tror att det var ifrån dig?). :loving:
Vad roligt att du tyckte om det! :)
Fryle skrev: Bild
Nu har jag gjort en mössa av garnet, i flera vintrar har jag önskat mig en mössa med öronlappar. Eventuellt gör jag någon rem med knapp eller annan knäppanordning på den.
Bild
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?