Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

nalimea skrev:Vad är kutym för pysselmaterial? Känns klent att posta ett garnnystan från Netto och få en turkisk yoghurtburk fylld med scrap-pyssel liksom.
Och det mumsiga? Ett hekto te mot ett halvkilo kaffe och hemmagjort godis i fem smaker.

På en höft bara?
Ett hekto te känns lagom som gott tycker jag 8)
Kom förresten på att jag inte slagit in det hela i julpapper, bara stoppat allt i ett vadderat kuvert. Mottagaren får föreställa sig juligheten. 8) . Jag blev så exalterad av att vägen var körbar, så jag skyndade mig att packa för att posta. :tumup:
Jag blev så glad när jag hämtde posten igår, att det redan kommit något. Till lilla mig. :rodna:
Från Gustav. :hmm:

Ytterligare en titt i brevlådan fick upp humöret. Therese. :tumup: Vem nu det kan vara.
Men. Ett tuuuuuunnt ynkligt paket som svårligen skulle kunna rymma både tillverkat, pysselbart och gott. :hmm:

Så slog det mig. Att jag handlat på tradeeeeeeera. Jag som trodde jag var först ut med julklapp. :fnissa:
nalimea skrev:Vad är kutym för pysselmaterial? Känns klent att posta ett garnnystan från Netto och få en turkisk yoghurtburk fylld med scrap-pyssel liksom.
Och det mumsiga? Ett hekto te mot ett halvkilo kaffe och hemmagjort godis i fem smaker.

På en höft bara?
Pysselbiten - tja, någonstans mittemellan dina exempel blir väl bra ;) Jag tycker inte det känns jättenoga och det kan ju vara så att man antingen köper, eller så har man extra mycket material redan hemma som passar perfekt till mottagaren och som man kan plocka ihop ett litet "kit" av så det kommer ändå att kosta olika mycket.
Det mumsiga - för min del tycker jag att ett hekto te är tillräckligt och ett halvkilo kaffe med hemmagjort godis i fem smaker är väldigt mycket för mycket :)
Jag blev så glad igår för jag fick tips av en kollega om ett pysselmaterial som jag hoppas ska passa min mottagare perfekt. Det är ganska lite, i volym räknat, men ganska speciellt material som jag hoppas att mottagaren inte har sett förut.
Nu ska jag bara fixa klart pysslet och hitta på något gott...
Pysslet klart, lite gott klart, där ska jag antingen göra själv eller köpa något mer och nu grubblar jag lite på pysselmaterial. Nåja jag ska vara hemma hela morgondagen så då borde jag få lite gjort! :D
Fryle skrev:Kom förresten på att jag inte slagit in det hela i julpapper, bara stoppat allt i ett vadderat kuvert. Mottagaren får föreställa sig juligheten. 8) . Jag blev så exalterad av att vägen var körbar, så jag skyndade mig att packa för att posta. :tumup:
Det är HELT ok, Fryle! Jag var i valet och kvalet om jag skulle vänta med att öppna paketet till jul, men tänkte just att om min givare inte slagit in det så var det meningen att det skulle öppnas innan :lol:

TACK, det värmde! Superfin necessär, precis vad jag behövde dessutom! :loving:
Och pysslet kommer komma till användning, det var ju jättefina färger. Och teet luktar jättegott!
Bild
Senast redigerad av camsch den tor dec 13, 2012 16:37, redigerad totalt 1 gånger.
Binaem Ej Skickat - Ej Fått
britt Ej Skickat - Ej Fått
camsch Ej Skickat - Fått
corona Skickat - Ej Fått
cyclotella Ej Skickat - Ej Fått
Exem Ej Skickat - Ej Fått
Exiteme Ej Skickat - Ej Fått
Fina Ej Skickat - Ej Fått
Fryle Skickat - Ej Fått
keah Ej Skickat - Ej Fått
Kesti Ej Skickat - Ej Fått
Lojse Ej Skickat - Ej Fått
Maddemoa Ej Skickat - Ej Fått
mimpen Ej Skickat - Ej Fått
nalimea Ej Skickat - Ej Fått
noranora Ej Skickat - Ej Fått
ScrapErica Ej Skickat - Ej Fått
sirisirius Ej Skickat - Ej Fått
Smultronbarn Ej Skickat - Ej Fått
Snurrfian Ej Skickat - Ej Fått
Sus Ej Skickat - Ej Fått
zandrama Ej Skickat - Ej Fått
Binaem Ej Skickat - Ej Fått
britt Ej Skickat - Ej Fått
camsch Ej Skickat - Fått
corona Skickat - Ej Fått
cyclotella Ej Skickat - Ej Fått
Exem Ej Skickat - Ej Fått
Exiteme Ej Skickat - Ej Fått
Fina Ej Skickat - Ej Fått
Fryle Skickat - Ej Fått
keah Skickat - Ej Fått
Kesti Ej Skickat - Ej Fått
Lojse Ej Skickat - Ej Fått
Maddemoa Ej Skickat - Ej Fått
mimpen Ej Skickat - Ej Fått
nalimea Ej Skickat - Ej Fått
noranora Ej Skickat - Ej Fått
ScrapErica Ej Skickat - Ej Fått
sirisirius Ej Skickat - Ej Fått
Smultronbarn Ej Skickat - Ej Fått
Snurrfian Ej Skickat - Ej Fått
Sus Ej Skickat - Ej Fått
zandrama Ej Skickat - Ej Fått
noranora skrev:
Fryle skrev:Roligt att du gillade det, camsch. Jag kan inte se bilden, men jag vet ju vad som låg i paketet. :wink:
Jag kan inte heller se och jag är jättejättenyfiken! :lol:
Ser ni nu? Ändrade i ursprungliga inlägget....
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?