Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu har det blivit fel någonstans, någon har inte tagit senaste listan. Jag försöker korrigera:

annelithor Ej skickat/Ej fått
Ellla Skickat/Fått
Fjärlien Skickat/Fått
Kesti Skickat /Fått
kristinek Skickat/Ej fått
Maddemoa skickat/Ej fått
nico Skickat /Fått
noranora Skickat/Fått
Saralj skickat/Ej fått
sirisirius Ej skickat/Ej fått
Smultronbarn Ej skickat/Ej fått
solängel Skickat/Fått
Ullel Skickat/Fått
Jag fick ett jättefint paket av Maddemoa! :vågen:

Det var två små virkade kycklingar i sina skal (som Lilleman direkt började leka med, och fick flyglektioner tillsammans med bäbisugglan från ugglebytet). :love: Och god mörk choklad med pumpafrön och annat gott i. :mums: Tack så mycket! :heart:

Mitt pyssel blev klart igår också, så det postas idag! :tumup:
Hoppas jag tog rätt version av listan nu!

Ellla Skickat/Fått
Fjärlien Skickat/Fått
Kesti Skickat /Fått
Maddemoa skickat/Ej fått
nico Skickat /Fått
noranora Skickat/Fått
Saralj skickat/Ej fått
sirisirius Ej skickat/Ej fått
Smultronbarn Skickat/Fått
solängel Skickat/Fått
Ullel Skickat/Fått
Smultronbarn skrev:Jag fick ett jättefint paket av Maddemoa! :vågen:

Det var två små virkade kycklingar i sina skal (som Lilleman direkt började leka med, och fick flyglektioner tillsammans med bäbisugglan från ugglebytet). :love: Och god mörk choklad med pumpafrön och annat gott i. :mums: Tack så mycket! :heart:

Bild
Roligt att ni gillade dem :vågen: Mina barn har beställt varsin kyckling i ägg så det ska de få i påskpresent.
Tack ellla för jättefina tovade under(l)ägg, garn och mumsig choklad! :vågen: :heart: så roligt att få tovade saker när man tovar själv! :D

Jag Har pysslat om idag och skickat iväg så jag håller tummarna för att posten gör sitt jobb så att paketet kommer fram innan påsk.
sirisirius skrev:Tack ellla för jättefina tovade under(l)ägg, garn och mumsig choklad! :vågen: :heart: så roligt att få tovade saker när man tovar själv! :D

Jag Har pysslat om idag och skickat iväg så jag håller tummarna för att posten gör sitt jobb så att paketet kommer fram innan påsk.
Det är i alla fall nästan helt hemmagjort :) ullen är hemfärgad ( ja, och tovad då :) ) till detaljerna fick jag ull i mitt påskägg :) garnet är hemspunnet och på Åre chokladfabrik har jag varit på liten PRAO en gång. Ja, inte just de där bitarna för det var typ 15 år sen! Hoppas de kan komma till användning.
Nu ser jag att min mottagare hämtat ut sitt påskägg från utlämningsstället, så här kommer bild:

Bild

En påse att varmhålla ägg eller kallhålla dryck i, ett ägg och en hare till påskriset, marsipankycklingar från lokal tillverkare och påskeskum.
Kanske mottagaren måste stabilisera öronen på påskharen bättre om det inte ska vara en hare med hängöron :oops: ... hann inte med det...
Ellla Skickat/Fått
Fjärlien Skickat/Fått
Kesti Skickat /Fått
Maddemoa skickat/Ej fått
nico Skickat /Fått
noranora Skickat/Fått
Saralj skickat/Ej fått
sirisirius Skickat/Fått
Smultronbarn Skickat/Fått
solängel Skickat/Fått
Ullel Skickat/Fått
Maddemoa skrev:

Bild
Roligt att ni gillade dem :vågen: Mina barn har beställt varsin kyckling i ägg så det ska de få i påskpresent.
Godiset var galet gott! :mums: Fick hålla mig från attinte äta upp hela påsen på en gång. :roll: Det är inte så att man kan få receptet? :wink: 8)
Smultronbarn skrev:
Maddemoa skrev:

Det var två små virkade kycklingar i sina skal (som Lilleman direkt började leka med, och fick flyglektioner tillsammans med bäbisugglan från ugglebytet). :love: Och god mörk choklad med pumpafrön och annat gott i. :mums:
Bild
Godiset var galet gott! :mums: Fick hålla mig från attinte äta upp hela påsen på en gång. :roll: Det är inte så att man kan få receptet? :wink: 8)
Visst är det gott. Inte avancerat heller. Smält mörk choklad, häll i rostade pumpa och solrosfrön, lite havssalt och sist dumlekolor som är skurna i mindre bitar. Tryck ut i en form och låt stelna och sedan skär eller bryt i bitar.
Maddemoa skrev:
Smultronbarn skrev:
Maddemoa skrev:

Det var två små virkade kycklingar i sina skal (som Lilleman direkt började leka med, och fick flyglektioner tillsammans med bäbisugglan från ugglebytet). :love: Och god mörk choklad med pumpafrön och annat gott i. :mums:
Bild
Visst är det gott. Inte avancerat heller. Smält mörk choklad, häll i rostade pumpa och solrosfrön, lite havssalt och sist dumlekolor som är skurna i mindre bitar. Tryck ut i en form och låt stelna och sedan skär eller bryt i bitar.
Tack! :vågen: :heart:
Maddemoa skrev:Jag fick ett fint paket igår från Annelithor :vågen: :loving: Ett näsduksfodral och en smaskig chokladkaka :mums: Tack :heart:
Vad kul att du gillade ditt platta påskägg :) Inte så påskigt men tänkte att med små barn och våren i antågande så kan man behöva ett näsduksfodral :D eller typ 10 som finns hör hemma :D Chokladen gillas här hemma så jag chansade :)
Kesti skrev:Nu ser jag att min mottagare hämtat ut sitt påskägg från utlämningsstället, så här kommer bild:

Bild

En påse att varmhålla ägg eller kallhålla dryck i, ett ägg och en hare till påskriset, marsipankycklingar från lokal tillverkare och påskeskum.
Kanske mottagaren måste stabilisera öronen på påskharen bättre om det inte ska vara en hare med hängöron :oops: ... hann inte med det...
Tack för det fina påskpaketet Kesti :D Ägget hänger i riset och haren myses med av töserna :) Påskgodiset överlevde inte dagen ens :D:D:D
annelithor skrev:
Maddemoa skrev:Jag fick ett fint paket igår från Annelithor :vågen: :loving: Ett näsduksfodral och en smaskig chokladkaka :mums: Tack :heart:
Vad kul att du gillade ditt platta påskägg :) Inte så påskigt men tänkte att med små barn och våren i antågande så kan man behöva ett näsduksfodral :D eller typ 10 som finns hör hemma :D Chokladen gillas här hemma så jag chansade :)
Ja, det kommer att passa super i min orangea väska :tumup:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?