Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Shuna76 skrev:Kantbanden blir det nog över av, men de har inte kommit än så jag vet inte hur mkt. Ullinterlocken är naturfärgad.
Oki! :D
Kantbanden är här. Vi åkte på tull, så jag lägger på 3,50/yard när det är dags för frakt. Om det är någon som vill ha kantbanden nu så får ni pma, annars väntar jag in ullen. Jag ska mäta upp dem så fort jag hinner så jag vet hur mkt som finns över om nån mer vill ha :)

Edit: 3,50 svenska kronor alltså..det kan tolkas lite dubbelt det jag skrev :lol:
Databasen stänger om 2-4 veckor beroende på när minsta antal yard för att beställa är uppnått & sedan tar 3-4 veckor innan det är tillverkat + ett par veckor att klippa/packa/skicka då är vi uppe i 7-10 veckor + frakten hit till Sverige som tar runt 5 veckor i bästa fall. För de engelska beställarna har det tagit 8-10 veckor innan de fått sina tyger. Men räkna med 3-4 månader från nu innan den är här. Betalas ska den göra när databasen stänger, men det går bra att föra över pengar redan nu om man vill för jag har ett separat konto för detta :)
Just precis, nu pratar vi om den nya ullinterlocksbeställningen, inte den vi redan gjort. Den vi redan gjort är skickad från Kina 17/8 så vi får räkna med några veckor till innan den är här :)
Shuna76 skrev:Snart hoppas jag :wink: Jag har bett om ett tracking number så jag kan spåra paketet :)
så bra :)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?