Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Jennelii skrev:Jag sydde om ett par gamla trasiga jeans till Linus, dom hade varit grannens unges som är 12 så jag förminskade, sydde av vid knäna där det var hål o bara gjorde en söm och satte mudd uppe o nere..Men åh, vad fina!
Och så sydde jag ett par svarta med mudd o bakfickor av ett par stora gamla jeans, bakfickorna sprättade jag loss o sydde dit igen =) Har dock inga bra bilder på dom..
Scilla skrev:Efter att ha haft den här tråden tassad i snart tre år rasslade det till och nu håller jag på med mitt tredje par på samma dag!Här är mitt dagsverke:Det går finemang, hoppas de passar på själva barnen sen bara för jag har dem inte hemma för provning...
Scilla skrev:Å så fina allihop!!!Scilla skrev:Efter att ha haft den här tråden tassad i snart tre år rasslade det till och nu håller jag på med mitt tredje par på samma dag!Här är mitt dagsverke:Det går finemang, hoppas de passar på själva barnen sen bara för jag har dem inte hemma för provning...
Jagatt ha en overlock!
Elna skrev:Tack! Nä, alltså, jag hinner aldrig annars. Men nu är jag sjukskriven och beordrad att ta det lugnt och göra saker jag gillar att göra... så idag har jag sytt och tittat på friidrotts-VM, samtidigtScilla skrev:Å så fina allihop!!!Scilla skrev:Efter att ha haft den här tråden tassad i snart tre år rasslade det till och nu håller jag på med mitt tredje par på samma dag!Här är mitt dagsverke:Det går finemang, hoppas de passar på själva barnen sen bara för jag har dem inte hemma för provning...
Jagatt ha en overlock!
![]()
Bra om din entusiasm kunde smitta migjag har rensat hårt i tyglagret och ska-snart-sy-nåt-av-detta-definitivt-snart-kanske-ska-bara-högen.... Så hårt att jag funderade på att sälja overlocken.... jag hinner ju inte
![]()
Borde kanske *ta mig tid* det är ju så tillfredsställande att sy! Grattis till ditt projekt och tack för inspirationen!
SCSI skrev:fina byxor, scilla!Härliga färger på dina byxor också!Jag gillar färgkombon på paret i mitten. Vad är det för tyg i de pyttiga förresten? Det var fint.
Jag slängde ihop de här förra veckan när jag insåg att jag inte hittade några orange byxor på stan i nån snygg färg (Lindex hade ett par, men mer smutsorange). De blev inte så pösiga som jag hade önskat av den enkla anledningen att stuvbiten jag hade kvar av den velouren inte var stor nog...
solkatten skrev:Muddtyget, är som en bred tub när jag fick hem det. Ska man klippa isär eller hur är det tänkt att man ska göra??!!Klipp isär!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?