Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fryle skrev:
Ketronya skrev:Jag skulle vilja sticka en bolero i spets, egentligen bara ett par ärmar med en liten del över ryggen, någon som har en idé på hur man skulle kunna få ihop nåt sånt?
Dottern fick en bolero i julklapp av sin mormor, hon hade gjort den ungefär som tant kofta, fast utan livdel.
Jag önskar att jag fattade vad du menar, men tyvärr står det helt still :oops:
Användarens profilbild
Av Fryle
Ketronya skrev:
Fryle skrev:
Ketronya skrev:Jag skulle vilja sticka en bolero i spets, egentligen bara ett par ärmar med en liten del över ryggen, någon som har en idé på hur man skulle kunna få ihop nåt sånt?
Dottern fick en bolero i julklapp av sin mormor, hon hade gjort den ungefär som tant kofta, fast utan livdel.
Jag önskar att jag fattade vad du menar, men tyvärr står det helt still :oops:
Jag menar en raglankofta stickad uppifrån och ner, googla på "tant kofta" så hittar du en beskrivning.
Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:
kvarnvik skrev:MuuM och glis, eftersom ni är online; Gölingstorps marknad nästa helg?
Jag är på (om jag får) för Magnus är tråkig och ska jobba hela helgen.
:tumup: låter bra, jag har iofs inte kollar nåt här hemma än, men lö fm brukar vara strikt vikta för hemarbete för G, så han kör nog inte ha några invändningar, bara jag tar med H :D
Användarens profilbild
Av melon
kvarnvik skrev:
melon skrev:
kvarnvik skrev:MuuM och glis, eftersom ni är online; Gölingstorps marknad nästa helg?
:tumup: låter bra, jag har iofs inte kollar nåt här hemma än, men lö fm brukar vara strikt vikta för hemarbete för G, så han kör nog inte ha några invändningar, bara jag tar med H :D
:vågen:
Användarens profilbild
Av glis
melon skrev:
kvarnvik skrev:
melon skrev:
Jag är ju på bröllop dessvärre. Min mor skall dit, hon har order att köpa plastpåsar. Tror ni att ni ser henne så är det alltså möjligt.
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev:
melon skrev:
kvarnvik skrev:
melon skrev:
Jag är ju på bröllop dessvärre. Min mor skall dit, hon har order att köpa plastpåsar. Tror ni att ni ser henne så är det alltså möjligt.
Jag lär ju känna igen henne om jag ser henne :D
Användarens profilbild
Av tweed
Kosmos skrev:
kvarnvik skrev:
glis skrev:
melon skrev:
kvarnvik skrev:
melon skrev:
Jag lär ju känna igen henne om jag ser henne :D
Hur långt är det från Borås?
Jag behöver träffa lite vettiga människor :wink:
Vi kanske ska lägga upp det som en sjalträfftråd, så vi inte spammar sönder hela sticktråden :lol: Jag fixar det!

Sådär: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=6&t=160602
Någon som vill berätta för mig vad "Stockinette stitch" är? :D
Bubbi skrev:
Ketronya skrev:Någon som vill berätta för mig vad "Stockinette stitch" är? :D
Slätstickning :D
Aha, så märkligt, tack för hjälpen :tumup:
Någon som testat att sticka blöjbyxor i alpacka? Ull som ull tänker jag men det kanske inte alls är så?? Har ingen riktig erfarenhet av ullbyxor.
Användarens profilbild
Av ellla
Alpacka tovar sig också och jag har varit på väg att prova flera gånger, men inte kommit till skott. Vet inte hur mycket ullfett det är i alpacka bara??

Andra tovade saker jag har i alpacka beter sig lika de i ull men är mjukare :D Det känns som att alpacka kan töja sig lite mer än ull...
Jag vet att det finns de här på sb som har stickat blöjbyxor i alpacka. Släng in frågan under "Tygblöjor" så får du säkert svar. Ja, om du inte får det i den här tråden alltså. Jag har dock inte testat.
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?