Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

pulibus skrev:
glis skrev:Yrkesmänniskan i mig kan inte hålla sig: De passar inte till FÖTTER!!! :twisted:
:Hahaa: men åh så snygga, man får förgylla skohyllan med dem..
Och använde dem iaf. :P :hide:
Användarens profilbild
Av glis
pulibus skrev:
glis skrev:Yrkesmänniskan i mig kan inte hålla sig: De passar inte till FÖTTER!!! :twisted:
:this: Där hör de hemma!!! För visst är de dösnygga. (Jag tycker alltså att vanliga Converse också är snygga, särskilt de låga. Men som sagt, kass om man har problem med fötterna.)
Av Ponyo
glis skrev:
pulibus skrev:
:this: Där hör de hemma!!! För visst är de dösnygga. (Jag tycker alltså att vanliga Converse också är snygga, särskilt de låga. Men som sagt, kass om man har problem med fötterna.)
Men om man inte har problem med fötterna? Kan man ha sådana på sommaren då? På vintern har jag toppenbra skor.
glis skrev:
pulibus skrev:
Jag har sett dom på Ravelry tidigare och tycker att dom är riktigt snygga men angående fötterna får jag nog hålla med Glis. Mina fötter gillar inte Converse eller andra helt platta skor.
Användarens profilbild
Av MuuM
linafelicia skrev:
glis skrev:
pulibus skrev:
Jag har sett dom på Ravelry tidigare och tycker att dom är riktigt snygga men angående fötterna får jag nog hålla med Glis. Mina fötter gillar inte Converse eller andra helt platta skor.
Glis har helt rätt.

Mvh Hälsporren
zandrama skrev:
solängel skrev:Och tack!

glis: detg var inte meningen att den skulle bli såå lila.
Men den är ju sååå fin! :love:
Tack! Fast hon hade önskat en lite mer blå variant. Jag trodde att regiagarnet skulle lysa igenom mer, men mohairen tog över fullständigt. :lol:
Användarens profilbild
Av MuuM
Zandrama och andra som avskräckts av mina gnällanden på muscher.

Här är en bättre teknik, tagen från boken "Klassisk stickning":

Sticka 1 rm utan att lyfta maskan från vänster sticka, [omslag, 1 rm i samma maska] 3 gånger, släpp över maskan på höger sticka, blir 7 maskor i samma maska.

*För in vänster sticka i den 2a maskan från spetsen på högra stickan och dra den över den första maskan, repetera från * ytterligare 5 gånger, vilket ger en musch och lämnar 1 maska på stickan.

På stickcafét jag var på häromveckan var det någon som gjorde ytterligare en variant, så det finns fler. Man kan typ göra 7 maskor i samma maska, i främre och bakre maskbågen, vända arbetet på en gång och sticka ihop dem och sen vända tillbaka. Säger till om jag hittar någon ännu bättre beskrivning på det.
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?