Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

kvarnvik skrev:Om någon har Hello Kittyfantaster hemma så kan kanske senaste inlägget på mönsterarkivet vara något http://monsterarkivet.blogspot.com/2009 ... rutor.html
Bild
Åh, det skulle vara något för Millie. Hon har 4 Kitty tröjor som hon alternerar mellan. Vägrar ha på sig något annat :roll:
Ska se om jag kan få ihop en sådan där ruta!
Användarens profilbild
Av tweed
Maddemoa skrev:
kvarnvik skrev:Om någon har Hello Kittyfantaster hemma så kan kanske senaste inlägget på mönsterarkivet vara något http://monsterarkivet.blogspot.com/2009 ... rutor.html
Bild
Åh, det skulle vara något för Millie. Hon har 4 Kitty tröjor som hon alternerar mellan. Vägrar ha på sig något annat :roll:
Du kan ju göra en sån och sätta en säkerhetsnål på baksidan så kan hon ha den på vilken tröja som helst 8)
kvarnvik skrev:
Maddemoa skrev:
Bild
Du kan ju göra en sån och sätta en säkerhetsnål på baksidan så kan hon ha den på vilken tröja som helst 8)
Det kanske vore något! Liter inte på säkerhetsnålar oc barn bara :roll:
Användarens profilbild
Av MuuM
glis skrev:Jag avmaskade just min Möbius bara för att inse att den är alldeles för smal. :duh: Så nu har jag plockat upp nästan hälften av maskorna igen, skall fortsätta en annan dag...
*kramsmiley*

Målet är ingenting... *nynnar*
Användarens profilbild
Av melon
MuuM skrev:
glis skrev:Jag avmaskade just min Möbius bara för att inse att den är alldeles för smal. :duh: Så nu har jag plockat upp nästan hälften av maskorna igen, skall fortsätta en annan dag...
*kramsmiley*

Drygt... :? Men tänk va snygg den blir sen!
Användarens profilbild
Av glis
melon skrev:
MuuM skrev:
*kramsmiley*

Precis, drygt men bara retligt, inte knäckande. Jag beklagade mig över att alla tröjor jag stickat blir lite konstiga när jag var på "stickat och klart" i Borås för några år sedan. Damen bakom kassan (den äldre med stor näsa) undrade om jag inte tyckte det var jobbigt, och ajg insåg till min förvåning att jag faktiskt ser på stickning som du skriver MuuM! Vägen är målet.
Användarens profilbild
Av MuuM
glis skrev:
melon skrev:
MuuM skrev:
*kramsmiley*

Precis, drygt men bara retligt, inte knäckande. Jag beklagade mig över att alla tröjor jag stickat blir lite konstiga när jag var på "stickat och klart" i Borås för några år sedan. Damen bakom kassan (den äldre med stor näsa) undrade om jag inte tyckte det var jobbigt, och ajg insåg till min förvåning att jag faktiskt ser på stickning som du skriver MuuM! Vägen är målet.
Visst är det en ganska skön inställning. :-)
CrazyMagpie skrev:...
ellla skrev:Inspiration!!!
Jag har ett nystan, 150g, Kauni effektgarn i den där mest regnbågiga färgen. Jag tänkte ha det till blöjbyxor, men tycker att det är kliigare än visjögarn och merinogarnet jag använt förut. Visserligen kan jag ha det där det ändå är innerblöja och ha mjukare garn som muddar men känner lite lite tveksam...

Nån som har en bra ide om vad jag kan göra med det???
Jag röstar för ett par låååånga ullstrumpor till bäbisen som funkar att dra utanpå de andra kläderna (typ som babylegs) kankse sånna spiralstickade så det inte är så kinkigt med storleken och växande små fötter, eller kanske en gallerstickad filt? :D
Kan det inte alls bli :mrgreen: Det bidde en sån här:
Bilagor
(27.44 KiB) Nerladdad 209 gånger
Användarens profilbild
Av Elsa
Är det någon som har mönster till Birch-sjalen på svenska? Eller någon liknande tunn sommarsjal? Det fanns förut på Ica-kurirens hemsida, men nu kan jag inte hitta det tyvärr... Tänkte om någon kanske varit mer förutseende och sparat det på datorn. :roll:
Elsa skrev:Är det någon som har mönster till Birch-sjalen på svenska? Eller någon liknande tunn sommarsjal? Det fanns förut på Ica-kurirens hemsida, men nu kan jag inte hitta det tyvärr... Tänkte om någon kanske varit mer förutseende och sparat det på datorn. :roll:
Jag hade bättre googlekarma än du :D
http://www.icakuriren.se/Hem-Tradgard/G ... te-sjalen/
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 267

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?