- tis jun 07, 2011 14:40
Ett par mysiga skinnskor + en tuggsugen valp + en kvinna i behov av sommarskor + lite för mycket garn och tid =

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
glis skrev:Jag håller med, vajrarna är de bästa jag nånsin stickat med. Toppen till magic loop! Men jag är fortfarande besviken på kvalitéen på spetsarna. Jag har två par spetsar jag måste reklamera men jag har hört att man måste byta ut hela setet och jag orkar inte pilla ut alla vajrar och spetsar från alla projekt... :lat:CrazyMagpie skrev:zandrama skrev:Jag (och många fler här) använder KnitPros, jag använder träspetsarna och min syster har akrylspetsarna. Båda vi är helt sålda på KnitPros, och jag har idag väldigt svårt att sticka med trubbiga spetsar, jag tycker det är jätteskönt att de är så spetsiga (fast det är klart, har man stickat riktigt hårt nångång kan man få ont i pekfingret). En nackdelarna jag ser är att det är lätt att bryta av 2,5- och 3-orna (har jag gjort av misstag ett par gånger, men det har jag gjort med andra trästickor också) och att de ibland skruvar ur sig. HiyaHiya har jag aldrig hört talas om.Jag har hitills varit nöjd med mina knitpro jag med, mycket för att jag gillar att de är av trä. Dock har jag köpt metallspetsar när jag skulle köpa 3mm spetsar, just för att slippa risken att bryta av dem.Men största fördelen med dem är att wirearna (Hur 17 stavar man det? Vajjrarna?) är så mjuka och följsamma jämfört med de rundstickor jag har köpt annars.
melon skrev:Jag har reklamerat enstaka spetsar ur ett kit, tror jagglis skrev:Jag håller med, vajrarna är de bästa jag nånsin stickat med. Toppen till magic loop! Men jag är fortfarande besviken på kvalitéen på spetsarna. Jag har två par spetsar jag måste reklamera men jag har hört att man måste byta ut hela setet och jag orkar inte pilla ut alla vajrar och spetsar från alla projekt... :lat:CrazyMagpie skrev:zandrama skrev:Jag (och många fler här) använder KnitPros, jag använder träspetsarna och min syster har akrylspetsarna. Båda vi är helt sålda på KnitPros, och jag har idag väldigt svårt att sticka med trubbiga spetsar, jag tycker det är jätteskönt att de är så spetsiga (fast det är klart, har man stickat riktigt hårt nångång kan man få ont i pekfingret). En nackdelarna jag ser är att det är lätt att bryta av 2,5- och 3-orna (har jag gjort av misstag ett par gånger, men det har jag gjort med andra trästickor också) och att de ibland skruvar ur sig. HiyaHiya har jag aldrig hört talas om.Jag har hitills varit nöjd med mina knitpro jag med, mycket för att jag gillar att de är av trä. Dock har jag köpt metallspetsar när jag skulle köpa 3mm spetsar, just för att slippa risken att bryta av dem.Men största fördelen med dem är att wirearna (Hur 17 stavar man det? Vajjrarna?) är så mjuka och följsamma jämfört med de rundstickor jag har köpt annars.
majo0322 skrev:Har du? De röda och de grönamelon skrev:Jag har reklamerat enstaka spetsar ur ett kit, tror jagglis skrev:Jag håller med, vajrarna är de bästa jag nånsin stickat med. Toppen till magic loop! Men jag är fortfarande besviken på kvalitéen på spetsarna. Jag har två par spetsar jag måste reklamera men jag har hört att man måste byta ut hela setet och jag orkar inte pilla ut alla vajrar och spetsar från alla projekt... :lat:CrazyMagpie skrev:zandrama skrev:Jag (och många fler här) använder KnitPros, jag använder träspetsarna och min syster har akrylspetsarna. Båda vi är helt sålda på KnitPros, och jag har idag väldigt svårt att sticka med trubbiga spetsar, jag tycker det är jätteskönt att de är så spetsiga (fast det är klart, har man stickat riktigt hårt nångång kan man få ont i pekfingret). En nackdelarna jag ser är att det är lätt att bryta av 2,5- och 3-orna (har jag gjort av misstag ett par gånger, men det har jag gjort med andra trästickor också) och att de ibland skruvar ur sig. HiyaHiya har jag aldrig hört talas om.Jag har hitills varit nöjd med mina knitpro jag med, mycket för att jag gillar att de är av trä. Dock har jag köpt metallspetsar när jag skulle köpa 3mm spetsar, just för att slippa risken att bryta av dem.Men största fördelen med dem är att wirearna (Hur 17 stavar man det? Vajjrarna?) är så mjuka och följsamma jämfört med de rundstickor jag har köpt annars.
Vilka storlekar är det?
melon skrev:Ett par mysiga skinnskor + en tuggsugen valp + en kvinna i behov av sommarskor + lite för mycket garn och tid =Snyggt!!!
kvarnvik skrev:Jag beklagade ju mig över de mesiga färgerna när drops kom med sitt spetsgarn, nu har de lagt till några färger som är lite mer i min smak, bl a de härOoh så snyggt, vad heter garnet?:
Ketronya skrev:Drops lacekvarnvik skrev:Jag beklagade ju mig över de mesiga färgerna när drops kom med sitt spetsgarn, nu har de lagt till några färger som är lite mer i min smak, bl a de härOoh så snyggt, vad heter garnet?:
MuuM skrev:Melon, underbara tofflor. När du är klar kanske du vill göra de här?
http://www.mittens.se/2011/05/14/fo-antligen/
MuuM skrev:Melon, underbara tofflor. När du är klar kanske du vill göra de här?Visst är de snygga!? Jag fick lust att prova när jag såg Kamillas men Converse och andra tygskor är så himla osköna, de passar inte alls mina fötter.
glis skrev:Yrkesmänniskan i mig kan inte hålla sig: De passar inte till FÖTTER!!!
MuuM skrev:Melon, underbara tofflor. När du är klar kanske du vill göra de här?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?