Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
ellla skrev:Jag stickar tovade tofflor på löpande band känns det som. Det är roligt, jag får göra av med ullgarn och de är uppskattade! :app: bättre kan det knappast bli!
Vad använder du för mönster? Jag har gjort efter detta http://froken-c.blogspot.com/2007/12/fi ... lorna.html Jätteenkelt! Mina väntar på att få nålfiltade flames på sig, vi får väl se hur länge det tar innan jag vågar mig på det :D
ellla skrev:En sak som jag vill är att ha en fin bok att skriva ner alla mina ideer i... Kanske ska köpe en imorgon då jag ändå ska ner på stan???

Jag var jätteduktig och samlade alla info om mina projekt i en sticklog men så kom jag av mig. :( Nu bloggar jag bar aom dem istället. Ska nog försöka blåsa liv i min logbok igen. Jag har en gammal kassabok med hårda pärmar som jag klätt om. Jag tycker absolut att du ska skaffa en bok till idéerna. Det är ju jättekul att ha och bläddra i sen. :)
Användarens profilbild
Av tweed
ellla skrev:
kvarnvik skrev:
ellla skrev:Jag har använt ett mönster som har åtta rutor som man syr ihop. Det finns på drops vet jag...
Jag har nog sett det tror jag. Måste vara bra om man har restgarner :D
jaa... typ 10 kilo...
:lol:
ellla skrev:
kvarnvik skrev:
ellla skrev:Jag har använt ett mönster som har åtta rutor som man syr ihop. Det finns på drops vet jag...
jaa... typ 10 kilo...
Låter ju som mig :D
Användarens profilbild
Av ellla
fröken_zombie skrev:
ellla skrev:
kvarnvik skrev:
jaa... typ 10 kilo...
Tofflor är bra då! och monsterrutor!
ellla skrev:
fröken_zombie skrev:
ellla skrev:
kvarnvik skrev:
jaa... typ 10 kilo...
Kan ju lägga alla korten på bordet och erkänna att jag har ett problem...

ni förstår, när jag ska restgarnsticka så börjar jag med en färg, inser att den skulle vara mycket fin med en annan färg, köper den eftersom den inte finns bland restgarnerna, och när jag ändå är i affären så ja,,, ni förstår nog ;)
fröken_zombie skrev:
ellla skrev:
fröken_zombie skrev:
ellla skrev:
kvarnvik skrev:
jaa... typ 10 kilo...
Kan ju lägga alla korten på bordet och erkänna att jag har ett problem...

ni förstår, när jag ska restgarnsticka så börjar jag med en färg, inser att den skulle vara mycket fin med en annan färg, köper den eftersom den inte finns bland restgarnerna, och när jag ändå är i affären så ja,,, ni förstår nog ;)

Jag vet precis vad du menar... :oops:
Användarens profilbild
Av melon
Barnen har fått en liten Casper-kusin och jag fick lust att prova en Top knot hat som kaffemoster tipsade om tidigare i tråden.

Bild

Sen fick jag inspriation från glis mamma att sy en liten docka till honom också som fick en likadan mössa.
Bild

(Nu har bebisens pappa tagit med bebis och mössa till sitt jobb, och där fick hans bowlingkompisar syn på mössan. Så då beställde de tre varsin till deras bowlingcup i maj :lol: de blir fulast på cupen :app: )
Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:Barnen har fått en liten Casper-kusin och jag fick lust att prova en Top knot hat som kaffemoster tipsade om tidigare i tråden.

Bild

Sen fick jag inspriation från glis mamma att sy en liten docka till honom också som fick en likadan mössa.
Bild

(Nu har bebisens pappa tagit med bebis och mössa till sitt jobb, och där fick hans bowlingkompisar syn på mössan. Så då beställde de tre varsin till deras bowlingcup i maj :lol: de blir fulast på cupen :app: )
Fina saker! Hur går det för mamman? Var det svårt att göra dockan?
Användarens profilbild
Av melon
kvarnvik skrev:Fina saker! Hur går det för mamman? Var det svårt att göra dockan?
Dockan var lätt, jag har gjort flera stora förr så denna var busenkel i jämförelse, gick på 3 timmar i soffan framför TVn.
Mamman mår ganska OK, just nu är det pumpning och antibiotika som gäller för hon har fått infektion i båda brösten. Men Casper är en söt kille som går upp bra i vikt, 2 veckor idag. :heart:
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 267

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?