Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Trulsamin
tk81 skrev:har haft lite kul virkning ikväll :)

Bild
Men, men, det här går ju inte... det är ju alla fittors dag imorgon och det där ser jag att det inte är en sån :wink: 8) 8)

http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?t=200353
Senast redigerad av Trulsamin den ons feb 01, 2012 22:11, redigerad totalt 1 gånger.
Av SusannaK
jag har en virkfråga... virkar en rundel av tygrester ska bli en matta, men den blir aldeles böljig och vågig och böljig inte alls platt..ökar jag för mkt eller för lite då?
Användarens profilbild
Av Maddemoa
SusannaK skrev:jag har en virkfråga... virkar en rundel av tygrester ska bli en matta, men den blir aldeles böljig och vågig och böljig inte alls platt..ökar jag för mkt eller för lite då?
Blir den vågig ökar du för mycket om den blir skålad ökar du för lite :tumup:
Av SusannaK
Maddemoa skrev:
SusannaK skrev:jag har en virkfråga... virkar en rundel av tygrester ska bli en matta, men den blir aldeles böljig och vågig och böljig inte alls platt..ökar jag för mkt eller för lite då?

Jättetack!
Användarens profilbild
Av Trulsamin
SusannaK skrev:
Maddemoa skrev:

Jättetack!
Här har du ett mönster som du kan kolla för att öka lagom mycket!

chain - luftmaska
sc - fast maska
st - maska

(om du behöver det, skrev för säkerhets skull)
Användarens profilbild
Av Pilotta
Jag vill göra en liten Hello Kitty efter ett mönster på nederländska härifrån: http://charaminl.wordpress.com/2010/09/ ... ine-kitty/
Men kan inte räkna ut vad maal betyder. Är det nån som vet?

HOOFD
R1: 4L met wit, 2V in de tweede L van haak, V in volgende L, 4V in volgende L; werk
verder in de overgebleven lussen aan de achterkant van de lossen, V in volgende L, 2V in
volgende L, HV in eerste St. (10)
R2: 1 L, (2V in volgende St) 2 maal, V in volgende St, (2V in volgende st) 4 maal, V in
volgende st, (2V in volgende st) 2 maal, HV in eerste st. (18)
R3: 1L, (V in volgende st, 2V in volgende st) 2 maal, V in volgende st, (V in volgende st,
2V in volgende st) 4 maal, V in volgende st, (V in volgende st, 2V in volgende st) 2 maal,
HV in eerste st. (26)
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 117
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?