Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Fryle skrev:
isbl skrev:Vilken fin kofta solängel, hur kan den inte vara någons stil :hmm: :lol:
Jag undrar detsamma, den ser härlig ut! :love:
Den är inte i min stil. Men jag tycker att den ser fasligt fin ut på dig solängel. :tumup:
Snacka om otacksam kompis, som beställer kofta, och sen inte vill ha den :hmm:
Juliusdotter skrev:
solängel skrev:Vad fina saker alla gör!

Själv har jag tydligen haft en sjalbarnspaus, det har varit så himla mycket nu ett tag. Stickat lite har jag gjort i alla fall, och ni som har mig på fejjan känner igen den här, men jag är så nöjd med den att jag visar den i alla fall:

Bild

Tyvärr tyckte inte beställaren att det var hennes stil, och ännu mer tyvärr så passar den inte mig. Om jag inte kommer igång med det där att sluta äta onyttigheter och börja springa lite, då kanske jag kommer i den till hösten? 8)

Bild

Garnet är handspunnen gotlandsull, det gröna med inslag av mohair, tencel och glitter.
Välkommen tillbaka. Synd att den inte gick hem hos henne. Du är fin som du är med eller utan koftan/kilona.
Tack för de orden, men jag ska må bra i min kropp också, och det gör jag inte nu, varken fysiskt eller psykiskt.
isbl skrev:Vilken fin kofta solängel, hur kan den inte vara någons stil :hmm: :lol:
Tack! Klart inte alla behöver gilla modellen, men den är alltså stickad i samma modell som hennes favoritkofta, förutom att bården längst ner har ett lite annorlunda mönster och färg.
Ponyo skrev:
Fryle skrev:
Jag undrar detsamma, den ser härlig ut! :love:
Den är inte i min stil. Men jag tycker att den ser fasligt fin ut på dig solängel. :tumup:
Snacka om otacksam kompis, som beställer kofta, och sen inte vill ha den :hmm:
Tack! Det är ingen nära kompis, mer bekant. Frun till konstnären som gjorde porträtt av barnen. Det var han som beställde koftan till hennes 40-årsdag.
Av Ponyo
isbl skrev:Finns det någon bra garnbutik i närheten av Karlaplan, tro?
Det är dåligt med det. Tror närmsta geografiskt ligger i gamla stan.
Jag drömmer ju om att öppna där. Men hyrorna är höga.
Sen drömmer jag mer om att öppna garnaffär som bara säljer Dandelion (dvs ett färgeri med liten tillhörande butik som bara är öppet ibland)
Användarens profilbild
Av isbl
Ponyo skrev:
Sen drömmer jag mer om att öppna garnaffär som bara säljer Dandelion (dvs ett färgeri med liten tillhörande butik som bara är öppet ibland)
Attans! Ska på jobbkurs där i dagarna tre, men nästa gång det är dags för kurs kanske du hunnit förverkliga drömmen :wink:
Låter underbart med en liten Dandelion-butik! Jag ska nog beställa lite garn av dig snart, insåg igår att jag ska få tillbaka en liten slant på skatten och de pengarna är vikta till roligheter, har jag bestämt!
Maddemoa skrev:Härliga Fryle :app:
:iagree:

Riktigt coola!

själv tragglar jag på med min jäkla filt. Har jag nämnt att sambon tyckte den såg ut att bli lite liten så han undrade om man inte kunde fortsätta hela mönstret ut (det som egentligen isf skulle vara överkast). Jag är inte så jättesugen på att göra det... Jag har gjort hälften av lövflätan som går runt så jag är liksom på sluttampen efter tre och ett halvt års arbete!
Av Ponyo
isbl skrev:
Ponyo skrev:
Attans! Ska på jobbkurs där i dagarna tre, men nästa gång det är dags för kurs kanske du hunnit förverkliga drömmen :wink:
Låter underbart med en liten Dandelion-butik! Jag ska nog beställa lite garn av dig snart, insåg igår att jag ska få tillbaka en liten slant på skatten och de pengarna är vikta till roligheter, har jag bestämt!
:app:
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 198
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?