Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Kaffemoster skrev:Färdig:Wow, tjusigt!
Sömmarna får man ju som sagt inte syna så noga - så det blir en actionbild jag delar med mig av
Kaffemoster skrev:Färdig:
Sömmarna får man ju som sagt inte syna så noga - så det blir en actionbild jag delar med mig av
SaraLj skrev:Kaffemoster skrev:Färdig:
Sömmarna får man ju som sagt inte syna så noga - så det blir en actionbild jag delar med mig avJättefin!
erisara skrev:Kaffemoster: Den klänningen var ju jättesnygg!Tre brittiska pund, dvs ungefär 33 kr har jag för mig.![]()
Vad kostade mönstret?
Bubbi skrev:Jag fick en stickbeställning i morse. På dagis.Så omtänksamt!
Femåriga Olivia bad mig sticka strumpor till sexåriga kompisen Tuva. För hon fryser alltid om fötterna.
(Tuva stod bredvid)
Så nu ska jag sticka ett par gula sockor.
Edith skrev:Ja, gulligt värre.Bubbi skrev:Jag fick en stickbeställning i morse. På dagis.Så omtänksamt!
Femåriga Olivia bad mig sticka strumpor till sexåriga kompisen Tuva. För hon fryser alltid om fötterna.
(Tuva stod bredvid)
Edith skrev:Bubbi skrev:Jag fick en stickbeställning i morse. På dagis.Så omtänksamt!
(Tuva stod bredvid)
Kaffemoster skrev:Färdig:Den vart ju jättefin!
Bubbi skrev:Jag har gul/vit/orange-melerat sockgarn för stickor 4-ish om du inte hittar själv.Edith skrev:Ja, gulligt värre.Bubbi skrev:Jag fick en stickbeställning i morse. På dagis.Så omtänksamt!
(Tuva stod bredvid)
Så nu ska jag leta gult garn.
Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?