Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jos
Aborre skrev:
Jos skrev:Abborre: snygg! Kanske kan du ta fam bilden och kolla vad snygg den kommer bli när den blir klar, om du börjar ledsna?
Det kanske kan fungera! Just nu känns det rätt kul att sticka runt runt runt, men ibland saknar jag faktiskt avigvarven och det känns lite som att jag är ensammast i världen om det :lol: Men med aviga blir det lite mer variation! Har virkat rätt mycket den senaste tiden så nu kanske stickviljan sitter i ett lite längre tag.

Jag kanske dyker upp här ibland och tigger motivation. Tror ni jag blir klar i sommar?
Ja! Lagom till midsommar tror jag du blir klar! :tumup:
Användarens profilbild
Av berit
Aborre: sån slätstickning brukar jag köra på föreläsningar och andra tillfällen då en inte kan tänka på vad en gör. Och om du inte har såna tillfällen så kanske en spännande film/tv-serie kan ta dig igenom när du ledsnat?

Väldigt fin är den!
Ponyo skrev:
Juliusdotter skrev:Någon som har boken/häftet babystrik på pinde 3 (eller vad den nu heter på svenska). Tänkte sticka filten till kommande syskon barn, men har lånat ut min bok till en vän vars mamma dog här om dagen. Har inte hjärta att be henne leta fram boken när hon har annat att stå i.
Jag har. :heart:
Tack
Juliusdotter skrev:
Ponyo skrev:
Juliusdotter skrev:Någon som har boken/häftet babystrik på pinde 3 (eller vad den nu heter på svenska). Tänkte sticka filten till kommande syskon barn, men har lånat ut min bok till en vän vars mamma dog här om dagen. Har inte hjärta att be henne leta fram boken när hon har annat att stå i.
Jag har. :heart:
Tack
berit skrev:Aborre: sån slätstickning brukar jag köra på föreläsningar och andra tillfällen då en inte kan tänka på vad en gör. Och om du inte har såna tillfällen så kanske en spännande film/tv-serie kan ta dig igenom när du ledsnat?

Väldigt fin är den!
Jag använder mig också av den metoden. Om det är riktigt segt händer det att jag belönar mig om jag stickat tex 5cm i ett svep, en god mums bit eller något annat som lockar.
Användarens profilbild
Av Fryle
Igår blev mitt senaste alster färdigt: En kortärmad kofta som en vän till mig vill ha. Garnet är Iloyarns ekologiska alpackagarn, jättehärligt! :loving: . Min vän är längre och slankare än jag, så koftan kommer att sitta bättre på henne än på mig.
Bild
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 198
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?