Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
kvarnvik skrev:Koftan är jättefin :love: Men varje gång jag tittar på bilden undrar jag vad det är för blå prick i nederkanten på den :fnissa:
En öppning i spegeln, och någon förpackning med fertilitetstjafs som utgör det blå. Eller är det kanske gaviscon.
Ponyo skrev: Jag har stickat den på fri hand. Men den är väldigt rak och enkel, så den torde vara enkel att göra mönster av. Garnet är ett superwash merinoull (rowan) som är fasligt bråkigt. Det växer när man tvättar plagget.
:urule:

Jättesnygg kofta! Och jag instämmer med föregående talare, hoppas verkligen på ett mönster på Ravelry :love:
Användarens profilbild
Av tweed
Ponyo skrev:
kvarnvik skrev:Koftan är jättefin :love: Men varje gång jag tittar på bilden undrar jag vad det är för blå prick i nederkanten på den :fnissa:
En öppning i spegeln, och någon förpackning med fertilitetstjafs som utgör det blå. Eller är det kanske gaviscon.
Jo jag fattade ju att det var så, men jag hajar ändå till varje gång jag ser bilden :lol:
Användarens profilbild
Av Mosan
Ponyo skrev:Tack alla :rodna:
Men skulle ni ha nytta av en i storlek 38/40? För jag kan inte göra mönster som sträcker sig över flera storlekar.
38 blir jättebra! :app: Passar mig perfekt! Superfin kofta :love:
Men skulle ni ha nytta av en i storlek 38/40? För jag kan inte göra mönster som sträcker sig över flera storlekar.
Mja, jag är allt lite rundare än så :wink: Men det gör inget för jag kan nog modifiera upp det en storlek om det inte är ett alltför avancerat mönster :)
Av Ponyo
Ketronya skrev:
Mja, jag är allt lite rundare än så :wink: Men det gör inget för jag kan nog modifiera upp det en storlek om det inte är ett alltför avancerat mönster :)
Väääldigt enkelt mönster. Knappt några intagningar. Bara vid ärmen.
Ponyo skrev:
Ketronya skrev:
Väääldigt enkelt mönster. Knappt några intagningar. Bara vid ärmen.
Men då så, då är det lätt fixat :D
linafelicia skrev:
zandrama skrev:
MuuM skrev:Ojojojojojojoj!!!!!
http://brooklyntweed.net/store/index.ph ... ucts_id=43
Måste ha! :shock: :heart: :hmm:
Jättesnygg! :tumup:
:love: Jag kan bara hålla med. Den är helt underbar!
Nu såg jag att den stickas från kanten och in. Helt plötsligt lockar den inte lika mycket längre. :(
Användarens profilbild
Av MuuM
linafelicia skrev:
linafelicia skrev:
zandrama skrev:
Nu såg jag att den stickas från kanten och in. Helt plötsligt lockar den inte lika mycket längre. :(
Var ser du det? Har du köpt mönstret? Eller ser du nåt jag inte ser? :hmm:
MuuM skrev:
linafelicia skrev:
linafelicia skrev:
zandrama skrev:
Var ser du det? Har du köpt mönstret? Eller ser du nåt jag inte ser? :hmm:
Om du kollar på Ravelry och sen läser under "Projects" på den sjalen så ser man ett par såna bilder, här tex:
Bild
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?