Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av erisara
Här är de utlovade bilderna. Först halsduken:

Bild

och sedan tröjan (som nog kommer att vara lagom i slutet på sommaren när det är dags för varma tröjor igen):

Bild
Användarens profilbild
Av sirisirius
Åh, vilken jättefin stickad tröja! :love:
Användarens profilbild
Av binaem
sirisirius skrev:en liten suddig tjuvkik kommer här:

Bild
Åh den såg läcker ut. Hoppas hoppas.
Användarens profilbild
Av He.ma
Nu har jag äntligen fotat lill tjejen med kläderna som sofiutane skickade TACK än en gång!! Dottern är såå nöjd det var ju fickor på tunikan! :D
men nu sitter jag vid fel dator så det går inte att länka bilder :cry: dom finns på min blogg http://tregangsters.blogg.se där finns även bilder på det jag skickade till asia
Användarens profilbild
Av sofiutane
Det ser ju bra ut!! Synd bara att leggingsen inte passade. Tyckte det var så svårt att hitta mönster i rätt storlek.
Användarens profilbild
Av He.ma
sofiutane- var hittade du mönstret till tunikan o hatten??? (skulle vilja fler såna till henne :wink: ) och jag vet att det är svårt med storlekar, och du kunde ju inte veta att vår lilltös har liiiite pösmage :wink: ps hon talar om för alla att det är en tjej som skickat kläderna till henne med post :app: ds
Användarens profilbild
Av sofiutane
Tunikan är från allt om handarbete april -08, fast det skulle inte vara resår i halsen, det fick bara bli så när ringningen blev alldeles för stor, och hatten kommer från allt om handarbete maj -08.
Av Ponyo
erisara skrev:Här är de utlovade bilderna. Först halsduken:

Bild

och sedan tröjan (som nog kommer att vara lagom i slutet på sommaren när det är dags för varma tröjor igen):

Bild
Vilka söta barn du har! :heart:
Och vad roligt att se plaggen på dem.
Av corona
Annika80 skrev:Kul att du gillade det Corona, slänger in en helbild från mig så länge.
Beppehatt och shorts, hoppas de passar i storlek nu med, provade här hemma på Amy som drar ca 92.

Bild
Och här kommer en "livebild":

Bild
Användarens profilbild
Av binaem
corona skrev:
Och här kommer en "livebild":

Bild
Åh vad int set det var. Jag hoppas vid brevlådan varje dag att det skall komma ngt. för jag är så nyfiken på vad jag ska få
Av Emmiez
binaem skrev:Jag hoppas vid brevlådan varje dag att det skall komma ngt. för jag är så nyfiken på vad jag ska få
samma här :) det är kul att hämta posten varje dag för att se om man får ett paket :)
Användarens profilbild
Av doddit
Bild

Det här hamnar på lådan imorgon 8)
Användarens profilbild
Av aneeha
jag har fått pakeeeeet!!!!!!!

Superfint set med muddbyxor och singoallatop av hemlig sömmerska, nu måste jag jklura lite.... hon vill INTE ta av kläderna efter fotosessionen. Färgerna är skarpare än på fotot. Jättefint, verkligen!

Bild

Tyra hälsar: 6jklöä' mnbvcxzzU
Användarens profilbild
Av doddit
Vad fina saker alla gör! Det är jättespännande att vänta på paket :)
Användarens profilbild
Av Beckah82
Tjusigt värre. Gen gröna manchestern är jag supernyfiken på vad det är för snyggt?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 20

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?