Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
Marine78 skrev:Från säljaren själv då eller? För i mailet till mig skrev hon att om hon mot förmodan återkommer med mer i höst så hör hon av sig via mail ;-)
pratade med henne idag och jag minns att hon frågade om hon skulle maila mig när det kommer mer i höst :-)

jag hoppas att jag minns rätt :-D
Av FiaLisa
Blä. Mitt sista paket kom inte idag. Jag hoppas att det kommer på måndag. :eld:
Användarens profilbild
Av aspen
hon tipsade om att tvätta det ut o in. (ska man väl göra med det mesta kanske? fast jag gör det med inget )

hon hade sytt en tunika som nästan använts varje dag väldigt länge och den var något noppig på utsidan men aklldeles slät på insidan, därför sa hon så :-)
Användarens profilbild
Av aspen
FiaLisa skrev:Blä. Mitt sista paket kom inte idag. Jag hoppas att det kommer på måndag. :eld:
håller tummarna :-)
Av Marine78
FiaLisa skrev:Blä. Mitt sista paket kom inte idag. Jag hoppas att det kommer på måndag. :eld:
Inte mitt heller, men så såg jag att mina dumma bank inte dragit betalningen förrän idag fast jag hade lagt in om betalning igår *grrr*. Men lite att se fram emot nästa vecka måste man ju också ha ;-)
Av Marine78
annelie skrev:hon tipsade om att tvätta det ut o in. (ska man väl göra med det mesta kanske? fast jag gör det med inget )

hon hade sytt en tunika som nästan använts varje dag väldigt länge och den var något noppig på utsidan men aklldeles slät på insidan, därför sa hon så :-)
Jo eg ska man väl det - men å andra sidan hur skönt är det med noppror mot kroppen? Någon enstaka noppra utvändigt spelar inte så stor roll för utseendet tycker jag. Däremot blir jag jätteirriterad om det blir mycket nopprigt fort. Har nog aldrig haft så noppfria barnkläder som nu när jag syr allt själv, förut kunde jag bli grymt irriterad på noppriga barnkläder.
Det gäller att hitta kvalitet (som kanintyget som fortfarande ser ut som nytt trots många, många tvättar).
Av FiaLisa
Inget paket idag heller. :x
Användarens profilbild
Av McMorrigan
FiaLisa skrev:Inget paket idag heller. :x
Inte? HAr du mejlat? Mina har kommit jättefort.....
Av FiaLisa
McMorrigan skrev:
Mina tidigare kom också jättefort så jag undrade vad som hade hänt. Jag mailade. Hon hade skickat det igår :) så nu är det på väg och kommer troligen fram idag.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
FiaLisa skrev:
McMorrigan skrev:
Mina tidigare kom också jättefort så jag undrade vad som hade hänt. Jag mailade. Hon hade skickat det igår :) så nu är det på väg och kommer troligen fram idag.
Vad bra! Det är ju så trist att vänta länge......
Av Marine78
AVI i brevlådan idag. Får bli hämtning utav paket imorgon efterdagislämning. För min del är jag inte förvånad eftersom något hde strulat till sig med banköverföringen så det drogs pengar i fredags istället för i torsdags! Hoppas på mer paket imorgon - fast från MG ;-)
Användarens profilbild
Av Anso
FiaLisa skrev:Nu har mitt paket kommit. :D
Huuurraaaaa! :vågen:
Av FiaLisa
Jaaa! Och allt det här är ditt fel, Anso. :wink:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?