Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av isbl
camsch skrev:
isbl skrev:
camsch skrev:Nu börjar jag bli lite fundersam om mitt paket inte kommit fram... :hmm:
Skickade det förra torsdagen, så jag tycker att det borde ha gjort det vid det här laget.

För lite spänd är jag allt på vad min mottagare tycker. Har en känsla av att det är antingen älska/hata och inte så mycket mittemellan...
Jag fick ett paket igår, fast jag vet ju inte om det var från dig? Det var hur som helst en stickad och fodrad projektpåse som storbarnet norpade åt sig illa kvickt :lol: och en helt fantastiskt finurlig konstruktion av en liten väska gjord av en dragkedja! Vågade först inte dra upp den hela vägen för jag trodde inte jag skulle få ihop den igen :wink: Tusen tusen tack till den okända välgöraren :)
Nej, den var inte från mig :)
Hm, vem fick jag ifrån då? :hmm:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
isbl skrev:
camsch skrev:Nu börjar jag bli lite fundersam om mitt paket inte kommit fram... :hmm:
Skickade det förra torsdagen, så jag tycker att det borde ha gjort det vid det här laget.

För lite spänd är jag allt på vad min mottagare tycker. Har en känsla av att det är antingen älska/hata och inte så mycket mittemellan...
Jag fick ett paket igår, fast jag vet ju inte om det var från dig? Det var hur som helst en stickad och fodrad projektpåse som storbarnet norpade åt sig illa kvickt :lol: och en helt fantastiskt finurlig konstruktion av en liten väska gjord av en dragkedja! Vågade först inte dra upp den hela vägen för jag trodde inte jag skulle få ihop den igen :wink: Tusen tusen tack till den okända välgöraren :)
:app: Det var från mig! :D Kul att du tyckte om det! Jag hade tänkt mig att väskan skulle tova ihop sig lite mer men jag vågade inte köra den mer än 60 grader i tvättmaskinen med handdukar?! :whut: Den lilla svarta har jag jag bilder på:
Bild

Bild
Av Smultronbarn
Nu är jag klart! Imorrn postar jag! :vågen: Och förlåt dröjsmålet... :oops:
Användarens profilbild
Av isbl
AnKa:

CrazyMagpie:

Fryle: Skickat

isbl: fått & skickat

Snurrfian: skickat

camsch: Skickat & Fått

juliusdotter: Skickat & Fått

Smultronbarn: Fått
Användarens profilbild
Av isbl
Snurrfian skrev:
isbl skrev:

:app: Det var från mig! :D Kul att du tyckte om det! Jag hade tänkt mig att väskan skulle tova ihop sig lite mer men jag vågade inte köra den mer än 60 grader i tvättmaskinen med handdukar?! :whut: Den lilla svarta har jag jag bilder på
:vågen: tack igen :heart:
Hade du något mönster till den fiffiga lilla väskan?
Användarens profilbild
Av Snurrfian
isbl skrev:
Snurrfian skrev:
isbl skrev:

:app: Det var från mig! :D Kul att du tyckte om det! Jag hade tänkt mig att väskan skulle tova ihop sig lite mer men jag vågade inte köra den mer än 60 grader i tvättmaskinen med handdukar?! :whut: Den lilla svarta har jag jag bilder på
:vågen: tack igen :heart:
Hade du något mönster till den fiffiga lilla väskan?
http://www.craftpassion.com/2011/07/zip ... orial.html Här hittade jag mönstret! :D Det var himla kul att göra! Dragkedjor hade jag i mängder efter min mormor som alltid tog bort dragkedjorna från alla plagg hon kasserade, bandet hittade jag in min bandlåda och det röda på insidan var från en luva till en jacka som är kasserad. :D
Användarens profilbild
Av camsch
AnKa skrev:Jag har fått paket! Jättehäftiga kuddfodral sydda av slipsar.

Tyvärr har jag inte hunnit få iväg mitt paket än, men i helgen ska jag bli klar.
Äntligen :vågen:

Om det är någon som är nyfiken såg de ut så här:

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
Jättehäftiga, camsch! :vågen:

Jag har en massa slipsar här som jag tänkt sy av någon gång.
Användarens profilbild
Av camsch
Fryle skrev:Jättehäftiga, camsch! :vågen:

Jag hittade en loppis som säljer billigt (2 kr styck), och tom gav mängdrabatt på det priset. Så nu har jag köpt en ruskig massa slipsar, och har en massa planer på vad jag ska sy av dem. Fick blodad tand kan man säga :Hahaa:
Användarens profilbild
Av isbl
camsch skrev:
Fryle skrev:Jättehäftiga, camsch! :vågen:

Jag hittade en loppis som säljer billigt (2 kr styck), och tom gav mängdrabatt på det priset. Så nu har jag köpt en ruskig massa slipsar, och har en massa planer på vad jag ska sy av dem. Fick blodad tand kan man säga :Hahaa:
Himla rolig idé, häftigt resultat! :love:
Av Smultronbarn
Glömde ju fylla i här! Snart borde mitt paket vara framme... :eld:
AnKa:

CrazyMagpie:

Fryle: Skickat

isbl: fått & skickat

Snurrfian: skickat

camsch: Skickat & Fått

juliusdotter: Skickat & Fått

Smultronbarn: Skickat & Fått[/quote]
Av Smultronbarn
Här finns bilder och beskrivning på det jag gjort. Lägger inte in här, innan mottagaren fått tänker jag. :wink: mmm-camy.blogspot.se/2015/04/kasetteband-och-symote.html
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Smultronbarn skrev:Här finns bilder och beskrivning på det jag gjort. Lägger inte in här, innan mottagaren fått tänker jag. :wink: mmm-camy.blogspot.se/2015/04/kasetteband-och-symote.html
:app: Det var till mig! :love: Jag kikade i morse och tänkte vilken fin väska och så fick jag den på posten idag! :app: :heart: Tusen tack smultronbarn! Jag har en rejäl trädgård så solrosfröna kommer väl till pass! Speciellt eftersom jag har känt mig lite less på hela trädgårdsgrejen ett tag just nu när det har varit motigt... Mitt växthus är trasigt eftersom en stor tall bestämde sig för att ramla över det och nästan alla min lökar är uppätna av sorkeländena... Så lite solrosor skiner upp och gör att det känns lite kul att sätta igång och så! :D
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?