Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fjärilen
Safireee skrev:Nu borde väl mitt paket komma fram snart, skickade det i helgen! (hämtades nog i söndags av posten).
Det var till mej! :loving:
Väldigt roligt att bli välkomnat hem av ett sjalbarns paket =)
Sen att det var så fina färgglada grytlappar gjorde ju bara saken ännu bättre :love:

Mitt paket å andra sidan gjorde jag klar det sista på idag men neee jag kan inte med att skicka iväg det... :roll:
Är inte nöjd själv har gjort liknande innan med klart bättre resultat så det framflyttade datumet känner skönt :D
Fryle skrev:Då tycker jag att vi sätter 10/6 som nytt datum. Förlåt alla ni som faktiskt lyckats i tid! :heart:
Men jag känner att det viktigaste är att alla får något och att ingen knäcker sig på uppgiften.
Vaddå, det är väl inget att be om ursäkt för? det är ju bara skönt att vara klar och veta att man har sin överraskning kvar? 8)
glis skrev:
Fryle skrev:Då tycker jag att vi sätter 10/6 som nytt datum. Förlåt alla ni som faktiskt lyckats i tid! :heart:
Men jag känner att det viktigaste är att alla får något och att ingen knäcker sig på uppgiften.
Vaddå, det är väl inget att be om ursäkt för? det är ju bara skönt att vara klar och veta att man har sin överraskning kvar? 8)
Jag tänkte att om någon har slagit knut på sig själv för att hinna i tid så kanske det kändes taskigt om vi förlängde tidsfristen. Men det verkar som om folk tycker det är ok.
Jag är klar med första objektet nu. Det andra ska jag börja på imorrn. 8)
Användarens profilbild
Av Safireee
Fjärilen skrev:
Safireee skrev:Nu borde väl mitt paket komma fram snart, skickade det i helgen! (hämtades nog i söndags av posten).
Det var till mej! :loving:
Väldigt roligt att bli välkomnat hem av ett sjalbarns paket =)
Sen att det var så fina färgglada grytlappar gjorde ju bara saken ännu bättre :love:
Vad kul att du gillade dem! :-)

Här kommer bilder:
Bild
Bild
Hittade många härliga färger i svärmors skåp med stuvar. Måste nog göra lite mer grejer i lappteknik nu, det är ju kul! :vågen:
Idag hämtade jag ut en jättefin skärbräda!!(har vart bortrest tills idag, så inte kunnat hämta ut innan) Stort tack!! :heart: Visst är den från dig Esarina? :hmm: :heart:

Vi har faktiskt lite dåligt med skärbrädor just så det är perfa! :tumup:

Nu är jag klar med mitt pyssel, men eftersom jag testade nåt jag aldrig gjort förut är jag väldigt nervös!! Många här skulle nog slänga ihop det jag gjort på nolltid tror jag :rodna:.
Skickar imorgon iaf!
kristinek skrev:Idag hämtade jag ut en jättefin skärbräda!!(har vart bortrest tills idag, så inte kunnat hämta ut innan) Stort tack!! :heart: Visst är den från dig Esarina? :hmm: :heart:

Vi har faktiskt lite dåligt med skärbrädor just så det är perfa! :tumup:

Nu är jag klar med mitt pyssel, men eftersom jag testade nåt jag aldrig gjort förut är jag väldigt nervös!! Många här skulle nog slänga ihop det jag gjort på nolltid tror jag :rodna:.
Skickar imorgon iaf!
Ja den var från mig!

Så här ser den ut, för er som inte fick den. Bokstäverna är inskurna och ifyllda. Den är av bok.
Senast redigerad av surftrollet den fre feb 08, 2013 00:22, redigerad totalt 1 gånger.
Av Smultronbarn
esarina Skickat - ej fått
Fjärilen Ej skickat - ej fått
Fryle Ej skickat - ej fått
Glis skickat - ej fått
Kristinek Ej skickat - ej fått
Safireee Skickat - fått
SaraLj Ej skickat - ej fått
silent_angel Ej skickat - ej fått
Smultronbarn Skickat - ej fått
Plutteli Ej skickat - ej fått
Användarens profilbild
Av kristinek
esarina Skickat - ej fått
Fjärilen Ej skickat - ej fått
Fryle Ej skickat - ej fått
Glis skickat - ej fått
Kristinek Skickat - fått
Safireee Skickat - fått
SaraLj Ej skickat - ej fått
silent_angel Ej skickat - ej fått
Smultronbarn Skickat - ej fått
Plutteli Ej skickat - ej fått

Glömde skicka med en lapp :rodna:. Men skrev mitt alias vid avs iaf. Första gången jag gjort något sånt här. Syr bara annars... :rodna:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?