Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag som har legat sjuk har inte varit ut till brevlådan på närmare en vecka, men idag var jag dit och då låg det ett paket från Solängel där. :love:

Tack snälla! för kolan, garn och påskrispynt :love:
Maddemoa skrev:annelithor Ej skickat/Ej fått
Ellla Ej skickat/Fått
Fjärlien Skickat/Fått
Kesti Ej skickat/Ej fått
kristinek Skickat/Ej fått
Maddemoa skickat/Ej fått
nico Skickat /Fått
noranora Skickat/Ej fått
Saralj skickat/Ej fått
sirisirius Ej skickat/Ej fått
Smultronbarn Ej skickat/Ej fått
solängel Skickat/Fått
Ullel Skickat/Fått
kristinek skrev:Här är innehållet i det platta påskägget jag skickade till solängel (klubborna saknas dock på bilden). Kyckling, chokladägg, armband och två set garn för att kunna göra fler armband.

Bild

Hade egentligen tänkt sy från början, men eftersom sonen inte kan sova när symaskinen låter så blev det en improviserad garnkyckling.
Vilken busig kyckling! :D
Kesti skrev:
Fjärilen skrev:Jag tycker någon ska få post idag! :eld: Väntar med spänning på vad denna någon tycker. Det var inte traditionellt på nått sätt nämligen så nyyyfiiiiken är jag :D
:vågen: Jaaaaaaaa, det var till mig :love: !

Ett jättefint vimpelspel med påsktema! Nu ska jag bara hitta en bra plats att hänga upp det på, sen är det påskstämning som heter duga :tumup: !

Tack :urule: snälla Fjärilen för jättefint paket (och godiset lär knappast överleva fram till påsk 8) ) ...
Åh vilken tur!

Så här ser dom ut :D
Bild
Det är alltså 7 vimplar, varav 3 med påskiga applikationer. Jag har inte gjort applikationer sen jag gick i mellan stadiet typ så det var inte helt lätt att komma ihåg hur man gjorde. Sen försökte jag sy kantsömen på maskin vilket slutade med totalt haveri. Så det blev till att googla fram hur man syr langettstygn och då blev jag hel nöjd med resultatet :vågen:
UlleL skrev:Jag som har legat sjuk har inte varit ut till brevlådan på närmare en vecka, men idag var jag dit och då låg det ett paket från Solängel där. :love:

Tack snälla! för kolan, garn och påskrispynt :love:
Toppen! Jag visste ju inte om du använder garn, men jag chansade!

Nu ska jag lägga barn, men bilder kommer!
UlleL skrev:Vi har legat i influensan men här är bilder på det som Nico fick av mig:

Bild

Närbild på bok-påskkärringarna:

Bild
Och hon älskar speciellt kärringarna som inget annat! De är såååå gulliga! :loving:
Nico, jag fick ett jättefint paket igår! Jättefina äggvärmarkycklingar och mumsig choklad och fint kort och en häftig morot med ännu mer choklad i (jättesmart idé!). (Jag var så trött igår att jag stupade i säng innan jag tog mig in på Sjalbarn.) Nora smällde i sig två chokladharar ;) men att det är godis i moroten har hon inte upptäckt, så den ska jag smuggla med mig till jobbet :lol: Jag ska försöka fota sen.
annelithor Ej skickat/Ej fått
Ellla Ej skickat/Fått
Fjärlien Skickat/Fått
Kesti Ej skickat/Ej fått
kristinek Skickat/Ej fått
Maddemoa skickat/Ej fått
nico Skickat /Fått
noranora Skickat/Ej fått
Saralj skickat/Ej fått
sirisirius Ej skickat/Ej fått
Smultronbarn Ej skickat/Ej fått
solängel Skickat/Fått
Ullel Skickat/Fått
Vilka fina påsksaker :vågen:
Nu ångrar jag mig lite att jag inte hängde på det här bytet :roll: Får väl pyssla eget påskpyssel...

solängel skrev:Äsch, skyndar mig istället:

Bild

Bild
De där fjädrarna var jättefina :vågen: Vilken bra ide! Enkla och naturliga, i motsats till de stora färgglada fjädrarna som är betydligt vanligare...
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?