Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

glis skrev:
Lojse skrev:jag ser att många tänker göra något i garn..(har oxå planerat det) men det var väl inte någon given riktlinje för bytet va?
alla material är väl välkomna? även remake och sånt?
Absolut! Jag har tänkt att det vore kul att göra något annat, men jag vet inte... garn är ju både mysigt och lättfixat liksom...
Var det inte typ "allt utom ved" :lol: ?
Kesti skrev:
glis skrev:
Lojse skrev:jag ser att många tänker göra något i garn..(har oxå planerat det) men det var väl inte någon given riktlinje för bytet va?
Absolut! Jag har tänkt att det vore kul att göra något annat, men jag vet inte... garn är ju både mysigt och lättfixat liksom...
:tumup:

Man kanske annars kan blanda egen choklad eller liknande... :mums: Tänkte att det är gott att ha framför brasan (som man själv fått fixa ved till). :mrgreen:
Kesti skrev:
glis skrev:
Exaktly :tumup:
Kesti skrev:
glis skrev:
Garn är det jag är mest förtrogen med så det blir ett garnalster från mig. Ved är helt ok här, bara den är torr. :tumup:
Jag börjar bli klar :shock:
I alla fall borde jag kunna bli helt klar i helgen (det är bara lite småsaker men veckan är lite busy), även med min egna av samma sak :vågen:

Det har nämligen varit så vid varje byte att när jag väl är klar så vill jag egentligen själv ha det som jag har fixat också, och den här gången får jag det :D
Jag har halva kvar, men upptäckte till min stora förskräckelse när jag hade kommit in halvvägs på garnet att i slutet på garnet är det en helt annan färg :whut: Nu hoppas jag bara att garnet räcker som jag hade tänkt, annars får jag lov att repa upp och börja om... :evil:
Jag skrev inte om det för att stressa andra utan för jag själv är lite chockad över att jag har hunnit så långt som jag har. :D
Jag fick ganska snabbt en idé, som också hållt sen jag utfört den och då är det ju lugnt. Det kunde varit precis tvärtom, och då hade jag behövt tiden ut.

Det ÄR gott om tid kvar, och ta det lugnt :tumup:
Jag har snart gjort två tredjedelar, men sista tredjedelen kan mycket väl ta dubbelt så lång tid som det jag gjort. Tyvärr blev mitt alster något mindre än jag tänkt, men jag får väl blocka hårt. 8)
Jag är nästan klar men jag undrar om det inte kommer att bli lite litet :hmm: Kanske får komma på ngt annat istället..
corona skrev:
SaraLj skrev:Hjälp vad ni är snabba jag är halvklar med moment ett av mitt pyssel. Måste skynda.
Lugna puckar :cool:
Jag har bara införskaffat material och börjat fundera på hur jag ska göra :cool:
Puh! Då ligger vi lika... :mrgreen:
Smultronbarn skrev:
corona skrev:
SaraLj skrev:Hjälp vad ni är snabba jag är halvklar med moment ett av mitt pyssel. Måste skynda.
Lugna puckar :cool:
Jag har bara införskaffat material och börjat fundera på hur jag ska göra :cool:
Puh! Då ligger vi lika... :mrgreen:
Här är en till som inte förhastat sig. Börjar nästa vecka, nu är det fullt upp!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?