Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

zandrama skrev:Min symaskinspedal har gått sönder, så nu har jag fått tänka om. Jag hoppas att det blir bra ändå.
Virka ihop det? :mitvit:
:fnissa:
Det här ska bli så fasansfullt spännande!!! :eld: :eld: :eld:
:app:
Elsa skrev:Jag är inte ens med i bytet, men väntar så på att få se bilder med vad ni hittat på! :D
jag med! Jag ville vara med men hade inte tid så nu väntar jag med spänning på att få se allt ni gjort!! :tumup:
rithelo skrev:
zandrama skrev:Min symaskinspedal har gått sönder, så nu har jag fått tänka om. Jag hoppas att det blir bra ändå.
Virka ihop det? :mitvit:
:fnissa:
Jag har ju en overlock, men på det jag hade tänkt först skulle jag behöva båda maskinerna. Nu måste jag göra nåt som går att göra med bara overlocken.
Om jag får en kvart över idag så hinner jag nog bli klar. Jag får redan nu be om ursäkt för att det inte blir några snygga nedstickade sömmar, men det är lite svårt utan vanlig maskin. Jag hoppas såklart att mottagaren blir nöjd ändå.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag kommer skicka lite senare. Har en sak i huvudet jag vill pyssla ihop men måste leta reda på ett klädesplagg som jag ska göra det av och sen har jag operation idag så det blir inget sytt idag och kanske inte i morgon heller.
Så mitt paket blir skickat mot helgen. Hoppas min mottagare har tålamod med mig.
Inte heller jag är med, men himla nyfiken på erat skapande så jag ser verkligen fram emot när det börjar trilla in bilder...
Av Enid
Så spännande att se vad alla har gjort, jag hoppas det kommer bilder snart! Och hoppas mitt paket kommer fram snart :app: (och det visade sig att jag och min mottagare har gemensamma bekanta på ett lite oväntat sätt :lol: ).
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?