Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det finns ett par intresserade på ullintelocken, men jag tvivlar på att vi kommer upp i en hel rulle. Priserna är som följer 1 – 5 yards - $18.50, 6 – 15 yards - $17.50, 16 – 30 yards - $17.00, 45 yards + eller en rulle - $16.50. 10-15 yard borde vi kunna komma upp i tycker jag så ni som är intresserade kan väl skriva lite preliminärt hur mkt ni vi ha så får vi se vad vi kommer upp i :)
Hur tjock är ullinterlocken? Jag har tex köpt ullunderställ från minimundus, är det jämförbart, eller tjockare? Tillräckligt mjukt mot kroppen för en kräsen 3-åring? jag vet ingenting om ullinterlock :D

Jag tror inte jag behöver mer tyg för blöjtillverkning, men för ullkläder till vintern vore det ju bra.
Den är på 16oz/yard d.v.s ca 450gr/yard. Jag vet inte hur den är i förhållande till Minimundus ullställ, men den är tjock i förhållande till den ullinterlock man köper i amerikanska webshopar & passar lika bra till att sy ullunderställ som ullblöjbyxor, skillnaden är att med blöjbyxor behöver man dubbelt tyg.
Jag gör samma sak här, skriver en lista & ber de intresserade skriva i tråden istället för att skicka PM :)
Vi är uppe i 15 yard så en yard till & priset blir $17 :)
Emmamedhunden: 6 yrd.
Alecsandra 5yrd.
Ceinwyn 4yrd.
Jag tror jag vill ha också, man måste kolla lite hur mycket jag kan tänkas behöva... Även om det är billigt kan det ju bli en slant ändå... Är den också gråblå som kantbanden ni beställde? :hmm:

Blev det förresten något över på de redan beställad kantbanden? Eller kan det tänkas att det blir en ny beställning av dem? :tumup:
Smultronbarn skrev:Jag tror jag vill ha också, man måste kolla lite hur mycket jag kan tänkas behöva... Även om det är billigt kan det ju bli en slant ändå... Är den också gråblå som kantbanden ni beställde? :hmm:

Blev det förresten något över på de redan beställad kantbanden? Eller kan det tänkas att det blir en ny beställning av dem? :tumup:
jag har mer än jag behöver om det inte finns kvar :)
Emmiez skrev:
Smultronbarn skrev:Jag tror jag vill ha också, man måste kolla lite hur mycket jag kan tänkas behöva... Även om det är billigt kan det ju bli en slant ändå... Är den också gråblå som kantbanden ni beställde? :hmm:

jag har mer än jag behöver om det inte finns kvar :)
:vågen: Då står jag gärna i kö på dina kantband!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?