Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marlene
Nu har mitt kort nått mottagaren, såhär blev det :-)

Mitt i blommorna på framsidan är det riktiga små stenar, i övrigt är kortet scrappat digitalt. Det går i lila då det är syrrans favvis färg :-)
Senast redigerad av marlene den mån sep 28, 2009 16:40, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av UWO
marlene skrev:Nu har mitt kort nått mottagaren, såhär blev det :-)

Mitt i blommorna på framsidan är det riktiga små stenar, i övrigt är kortet scrappat digitalt. Det går i lila då det är syrrans favvis färg :-)
Supersnyggt! :tumup:
Användarens profilbild
Av Jemmah
marlene skrev:Nu har mitt kort nått mottagaren, såhär blev det :-)

Bild

Åh, så vackert, marlene! Hoppas din syster blev glad :heart:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
För en vecka sedan blev jag kidnappad till min möhippa! Första anhalten var närmsta scrapp butik. Där jag under 4 timmar fick hjälp med starten till vårt bröllopsalbum. Först var jag lite tveksam eftersom jag ville göra hela albumet själv. Men sååå roligt det var! Har inte scrappat på över ett år och knappt använt min fina cuttlebug. Nu har jaf fått tillbaka lusten till scrappandet igen :vågen:

Vi hann tillsammans göra 6 eller7 sidor. Lite annorlunda att scrappa innan man har korten. Roligt att ha som minne när man ser tillbaka och man vet vilka som har gjort sidan :heart: Min mans systerdotter hade aldrig scrappat förut men visade sig vara riktigt talangfull.

Ska ta kort på sidorna när jag kommer hem från semestern så ni får se!
Användarens profilbild
Av jenn79
Marlene: Snyggt kort!! :vågen:

Maddemoa: Åh vilken rolig idé!!v :D Skönt att scrapplusten hittade tillbaka :)

Jag har shoppat massa på Panduros rea nu. Skönt med lite nytt, har fått sitta en hel del under semestern. Men mest har Skrotis vart med och scrappat sitt och ja, då blir dte inte så mycket gjort för min del :D
Användarens profilbild
Av jenn79
marlene skrev:har scrappat lite ikväll med kort jag knäppte i helgen :wink:

Bild

:vågen: så stämningsfull
Av FruFrid
marlene skrev:har scrappat lite ikväll med kort jag knäppte i helgen :wink:

Bild
Underbar sida!
Användarens profilbild
Av kattta
Hej hej!

Åååh vad kul att hitta andra scrapgalningar här med :vågen:

Gör mitt första besök här på sjalbarn på länge, mycket nytt och roligt att läsa finns det!

Jag har scrappat i kanske två år nu, nu i sommar har jag börjat med kortmakeri också.
Det är ju så galet roligt att sitta och bara skapa i timmar (eehh...nåja...stunder)
Användarens profilbild
Av Jemmah
kattta skrev:Hej hej!

Åååh vad kul att hitta andra scrapgalningar här med :vågen:

Gör mitt första besök här på sjalbarn på länge, mycket nytt och roligt att läsa finns det!

Jag har scrappat i kanske två år nu, nu i sommar har jag börjat med kortmakeri också.
Det är ju så galet roligt att sitta och bara skapa i timmar (eehh...nåja...stunder)
:hello: kul att vi blir flera :D
Användarens profilbild
Av lotti
Jag är en långsam scrappare + att tiden inte riktigt finns längre.... så här kommer två av mina senaste sidor och de är de enda jag gjort sen oktober!! :roll: :D Tänkte komma i gång och gå på regelbundna scrapträffar till hösten och då kanske det blir gjort två sidor i månaden.... :wink:

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av jenn79
lotti skrev:Jag är en långsam scrappare + att tiden inte riktigt finns längre.... så här kommer två av mina senaste sidor och de är de enda jag gjort sen oktober!! :roll: :D Tänkte komma i gång och gå på regelbundna scrapträffar till hösten och då kanske det blir gjort två sidor i månaden.... :wink:

Bild

Bild
ja, tiden är ett problem :?
Men superfina! Jag gillar den översta skarpt! :tumup: :vågen:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 24

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?