Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av berit
Jos skrev:Snyggt Berit! :tumup: Både koftan och att du lyckades lägga in en bild.

Jag blir inspirerad att lära mig lägga in bilder. Ska bara sticka klart tröjan först...
Tack! Det kanske är min tur att guida nästa gång 8)
Användarens profilbild
Av berit
isbl skrev::tumup: tjusigt Berit!
Vad är det för mönster?
Tack!
Glömde skriva mönster, det är little offer bean cardigan http://www.ravelry.com/patterns/library ... n-cardigan. Gjorde med samma färger och allt. Så himla fin, tycker jag.

Men barnet (som beställde!) vill inte använda den nu. Hon vill aldrig använda nåt som jag gör. Är det nån som har samma problem.
Användarens profilbild
Av berit
Ponyo skrev:Berit, jag plockade bort extra [ img]-taggar runt din bild (hoppas det var ok). Så nu syns den.
Helt ok :tumup: . Nu fick du ju hjälpa till denna gången med :P . Förstår nu att jag inte behöver använda de där koderna när jag kopierar från photobucket. Jag lär!
Användarens profilbild
Av emindy
berit skrev:
isbl skrev::tumup: tjusigt Berit!
Vad är det för mönster?
Tack!
Glömde skriva mönster, det är little offer bean cardigan http://www.ravelry.com/patterns/library ... n-cardigan. Gjorde med samma färger och allt. Så himla fin, tycker jag.

Men barnet (som beställde!) vill inte använda den nu. Hon vill aldrig använda nåt som jag gör. Är det nån som har samma problem.
*räcker upp handen*
Det är stor chansning här om en grej blir använd och uppskattad eller totalratad. Enda som skulle vara säkert kort vore princess och glitter med rååååsa. Åtminstone troligtvis kanske. Men det vill inte jag *tjurig*
Användarens profilbild
Av berit
Min unge älskar att jag stickar till henne, men sen när det är klart vägrar hon att använda det :twisted: . Gör mig tjurig :oops: .

Har försökt med bomull istället för ull nu det senaste men det verkar inte funka nåt vidare. Ska göra ett sista försök med en väst nu sen tror jag att jag lägger ner stickandet till henne ett tag. Håller liksom på att bli en maktkamp :hide:
Användarens profilbild
Av Fryle
Juliusdotter skrev:Det bästa när man är nära att avsluta ett projekt är nog inte bara att det äntligen är färdigt, utan nog mer om nästa projekt som man snart får lägga upp.
:iagree:
berit skrev:Min unge älskar att jag stickar till henne, men sen när det är klart vägrar hon att använda det :twisted: . Gör mig tjurig :oops: .

Har försökt med bomull istället för ull nu det senaste men det verkar inte funka nåt vidare. Ska göra ett sista försök med en väst nu sen tror jag att jag lägger ner stickandet till henne ett tag. Håller liksom på att bli en maktkamp :hide:
Jag stickar inte till mina barn, jag egostickar nästan bara... Sen ber mina barn mig ofta att sticka till dem och de använder alltid massor av mina grejjer (mössor som jag stickat till mig själv, halsdukar, sjalar osv) men jag är helt enkelt alldeles för ego med min lediga tid för att lägga den också på att göra saker till barnen, jag lägger så mkt av övrig tid på dem... Då syr jag hellre till dem, tar inte lika mkt tid...
Sällar mig till skaran som egosticka... 8)
Det ska vara roligt att sticka när jag stickar, annars faller liksom hela idén med stickning för min del.

Ja, visst stickar jag till mina barn också, men alltid utifrån att jag faktiskt vill sticka det jag stickar. Inte enbart för att de vill. Och ja, jag är selektiv med vad jag stickar till dem. Min äldsta vill gärna ha en OWLS efter att ha sett den jag stickat till mig själv - och absolut, det vore en rolig stickning att sticka till henne, om det inte vore för att jag vet att hon är den av mina barn som är absolut varmast och i princip aldrig använder tjockare tröjor/koftor... :roll: :wink:

Istället har hon fått ett par halvvantar med likadana flätugglor på - ett roligt och lite lagomt projekt för mig, och något hon faktiskt använder! :D
Användarens profilbild
Av emindy
Jag stickade en grön klänning i ull, den avgudade hon! Sen när den började bli urvuxen stickade jag en ny i olika färger och lite annan skärning, den ratade hon. Sen nåt år senare hade hon glömt att hon hatade den så då gick den an... :?
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 198
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?