Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mejamy
Jag lägger väl in min amatörmässiga klänning också då. Ursäkta också den dåliga bilden :oops:

Bild
Användarens profilbild
Av Annika80
mejamy skrev:Jag lägger väl in min amatörmässiga klänning också då. Ursäkta också den dåliga bilden :oops:

Bild
Jättesöt!
Jag kan ju knappt ens virka luftmaskor jag *avis*
Användarens profilbild
Av mejamy
Annika80 skrev:Jättesöt!
Jag kan ju knappt ens virka luftmaskor jag *avis*
Tack! :) Men du ser ju inte alla missar 8) Sen är det faktiskt inte så svårt. Jag har en virktidning här hemma, där de beskriver de olika maskorna. Jag tittar på bilderna och provar och så går det efter en stund! Du kan du med! :D
Av corona
Tack alla!! :rodna:

Jag är jätteimponerad av alla fina halsdukar, klänningar m.m!!!
Alla är så duktiga!! :urule:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
corona skrev:Okej, här kommer mitt bidrag.

Anledningen till de hysteriska färgerna är helt enkelt den, att jag var så fullt övertygad om att jag inte skulle lyckas att virka, att jag köpte de garner som reades ut just då :oops:

Här är då resultatet, en babyfilt:

Bild

Bild
skämtar du?! :shock: :shock:
Hysteriska färger??? De är ju helt underbara! Bra jobbat!!! :D :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
mejamy - Vilken söt liten dress! Finns det chans till actionbild sen?! 8)

maddemoa - imponerad! :urule:
... innnan jag skulle våga mig på ett klädesplagg... sånna måste ju passa också, till skillnad från halsdukar! :wink:

corona - ååhh.. färgerna var ju jättehärliga! :D kan inte riktigt bestämma mig dock om den känns mer påskig eller mer höstig... :hmm:

(och jo, mitt ny projekt drar visst mer garn än beräknat, så garnkontot skulle nog egentligen må rätt bra av att halsduken skulle flytta... :roll: :oops: HUR beräknar man eg. garn-åtgång?!?! :whut: )
Användarens profilbild
Av mejamy
CrazyMagpie skrev:mejamy - Vilken söt liten dress! Finns det chans till actionbild sen?! 8)
Ja alltså...den tilltänkta ligger ju fortfarande i magen, men om du kan vänta sådär 2-3 månader så borde det väl gå att ordna en actionbild! :lol:
Användarens profilbild
Av mejamy
CrazyMagpie skrev:mejamy - Vilken söt liten dress! Finns det chans till actionbild sen?! 8)
Ja alltså...den tilltänkta ligger ju fortfarande i magen, men om du kan vänta sådär 2-3 månader så borde det väl gå att ordna en actionbild! :lol:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
mejamy skrev:
Härligt! :D
Den som väntar på något gott... 8) :wink:
Användarens profilbild
Av little_me
GUUUUD, vilka fina grejer ni gjort.. Jag har knappt börjat.. :oops:
Men jag har iaf varit till min mormor och fått virknålar och jag har lärt mig dubbla stolpar och konstiga grejer.. och övat på det lite så nu går det riktigt bra. Nu ska jag bara inhandla garn och bestämma VAD jag ska virka.. :roll:
Det dröjer nog ett tag innan ni får se nåt alster från mig.. men den som väntar på nåt gott.. :lol:
Användarens profilbild
Av mejamy
Maddemoa skrev:Mejamy: Vilken söt klänning. Ser fram emot bilden när lillan har tittat ut!
Tack! :) Och tack ni andra också för allt beröm...även om jag är pinsamt medveten om att den inte riktigt är vad ni tror 8)

Och din klänning gick ju inte heller av för hackor, mycket imponerad! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
får ju lite prestationsnojja med deadline. Vet hur det är med handarbeten och god vilja 8)
Men om det är kravlöst är jag med :roll:
Användarens profilbild
Av binaem
CrazyMagpie skrev:Mitt utmanings-projekt är klart... 8)

Bild
Mitt första riktiga stora virkprojekt - en trekantig halsduk! (virkade ett julgranshjärta på högstadiet med mycken hjälp från läraren... :oops: )
Ville få till en rätt organisk halsduk, och tycker att jag lyckats hyffsat faktiskt! (det är alltså blad som hänger ned där i mitten, och tåtarna i ändarna är tänkta att likna rötter...ifall det inte syns :lol: )

Gillade verkligen detta med att virka och nästa projekt är redan planerat - en stooor (eller så stor jag orkar) glesvirkad, "nät"-sjal. Garn och virknål skall inhandlas imorgon... :wink:
Så snygg!! Finns det någon beskrivning på hur man gör? Hur ser den ut i utvecklat tillstånd??
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?