- mån aug 27, 2007 16:34
Jag lägger väl in min amatörmässiga klänning också då. Ursäkta också den dåliga bilden

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
mejamy skrev:Jag lägger väl in min amatörmässiga klänning också då. Ursäkta också den dåliga bildenJättesöt!![]()
Annika80 skrev:Jättesöt!Tack!
Jag kan ju knappt ens virka luftmaskor jag *avis*
corona skrev:Okej, här kommer mitt bidrag.skämtar du?!
Anledningen till de hysteriska färgerna är helt enkelt den, att jag var så fullt övertygad om att jag inte skulle lyckas att virka, att jag köpte de garner som reades ut just då![]()
Här är då resultatet, en babyfilt:
CrazyMagpie skrev:mejamy - Vilken söt liten dress! Finns det chans till actionbild sen?!Ja alltså...den tilltänkta ligger ju fortfarande i magen, men om du kan vänta sådär 2-3 månader så borde det väl gå att ordna en actionbild!![]()
CrazyMagpie skrev:mejamy - Vilken söt liten dress! Finns det chans till actionbild sen?!Ja alltså...den tilltänkta ligger ju fortfarande i magen, men om du kan vänta sådär 2-3 månader så borde det väl gå att ordna en actionbild!![]()
mejamy skrev:Härligt!CrazyMagpie skrev:mejamy - Vilken söt liten dress! Finns det chans till actionbild sen?!Ja alltså...den tilltänkta ligger ju fortfarande i magen, men om du kan vänta sådär 2-3 månader så borde det väl gå att ordna en actionbild!![]()
Maddemoa skrev:Mejamy: Vilken söt klänning. Ser fram emot bilden när lillan har tittat ut!Tack!
CrazyMagpie skrev:Mitt utmanings-projekt är klart...Så snygg!! Finns det någon beskrivning på hur man gör? Hur ser den ut i utvecklat tillstånd??![]()
Mitt första riktiga stora virkprojekt - en trekantig halsduk! (virkade ett julgranshjärta på högstadiet med mycken hjälp från läraren...)
Ville få till en rätt organisk halsduk, och tycker att jag lyckats hyffsat faktiskt! (det är alltså blad som hänger ned där i mitten, och tåtarna i ändarna är tänkta att likna rötter...ifall det inte syns)
Gillade verkligen detta med att virka och nästa projekt är redan planerat - en stooor (eller så stor jag orkar) glesvirkad, "nät"-sjal. Garn och virknål skall inhandlas imorgon...
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?