Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av isbl
Vad fina grejer som kommit fram :app:

Själv vabbar jag idag, så oklart om jag lyckas lämna in paketet :hide:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag skickar mitt idag! Jag blev klar igår, tillslut... :whut: Allt blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... :? Men jag hoppas att mottagaren blir nöjd ändå! :lol:
Användarens profilbild
Av camsch
Och jag har fått paket :app: :vågen: :app: :vågen: :app:

En "äggkorg" i luffarslöjd, med dekorationer/vaddering av band och pärlor.

Finaste Juliusdotter, du lyckades verkligen fånga vad jag gillar, den är SUPERFIN! Utseendet är helt perfekt, gillar den där lite enkla stilen utan en massa krusiduller. Tack!!!
Nu ska jag bara fundera på var jag ska ha den, och i den, men den passar perfekt på rätt många platser här hemma så det ska nog ordna sig.

Lite kuriosa är att jag själv (och stora dottern) gick en kurs i luffarslöjd för c:a en månad sen. Tyckte det var superkul!

Har du själv kort på den, eller ska jag fixa?
Användarens profilbild
Av Snurrfian
AnKa:

CrazyMagpie:

Fryle: Skickat

isbl:

Snurrfian: skickat

camsch: Skickat

juliusdotter: Skickat & Fått

Smultronbarn Fått

Det kom iväg men utan något brev... :oops: :D Ingen sneakpeak att bjuda på heller... :D
Användarens profilbild
Av camsch
AnKa:

CrazyMagpie:

Fryle: Skickat

isbl:

Snurrfian: skickat

camsch: Skickat & Fått

juliusdotter: Skickat & Fått

Smultronbarn Fått
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
Vad kul att du gillar den och lustigt att du nyss gått kurs (dina alster är säkert rakare i trådarna). Jag körde utan kurs, men med bok lånat från bibblan fick jag ju ihop en fungerande korg. När jag äntligen spann loss på BANDtemat blev det kul, men mycket grubbleri innan jag kom på vad jag skulle göra. Men detta fick mig att våga mer trådslöjd.
Oups, något stora bilder.
BildBild
Användarens profilbild
Av camsch
Juliusdotter skrev:Vad kul att du gillar den och lustigt att du nyss gått kurs (dina alster är säkert rakare i trådarna). Jag körde utan kurs, men med bok lånat från bibblan fick jag ju ihop en fungerande korg. När jag äntligen spann loss på BANDtemat blev det kul, men mycket grubbleri innan jag kom på vad jag skulle göra. Men detta fick mig att våga mer trådslöjd.
Oups, något stora bilder.
He, he, nej, mina egna alster är inte rakare i trådarna... Jag GILLAR saker ickeraka :)
Jag gillar att helheten är balanserad, inte att detaljerna är perfekta.

Den är ju himla snygg som fruktkorg, men ledaren på kursen sa specifikt att det är ett område där det inte riktigt passar, i och med att det blir så små ytor som ligger an mot frukten så blir de skadade väldigt fort.
Jag tänkte kanske på en samling stenar som jag inte vetat vad jag ska göra med. Eller som godisskål med en glasskål innanför (tror jag har en som passar ganska perfekt). Eller som "ytterkruka" till en växt... eller... Ja, vi får se :lol:
Användarens profilbild
Av isbl
Juliusdotter: :love:
Skulle älska att ha en sån i mitt hem. Får väl låna en bok jag med och börja luffarslöjda :wink:
Användarens profilbild
Av camsch
Nu börjar jag bli lite fundersam om mitt paket inte kommit fram... :hmm:
Skickade det förra torsdagen, så jag tycker att det borde ha gjort det vid det här laget.

För lite spänd är jag allt på vad min mottagare tycker. Har en känsla av att det är antingen älska/hata och inte så mycket mittemellan...
Av Smultronbarn
Fryle skrev:
Juliusdotter skrev:Men VAD har fu fått smultronbarn? :eld:
En väska sydd av en löpare skickade jag, dekorerad med band:
Bild
Jaaaaa! :vågen: Och den är jättefin, tack så mycket! :loving: Öppnade påsen imorse.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
camsch skrev:Nu börjar jag bli lite fundersam om mitt paket inte kommit fram... :hmm:
Skickade det förra torsdagen, så jag tycker att det borde ha gjort det vid det här laget.

För lite spänd är jag allt på vad min mottagare tycker. Har en känsla av att det är antingen älska/hata och inte så mycket mittemellan...
Det kan nog vara väldigt olika beroende på postgång... Jag fick vykort från min mamma, 1,5 vecka efter att hon kom hem... :whut: Överlag upplever jag att vi ofta får post och paket några dagar senare än vad man har förväntat sig... Men jag hörde fler på andra ställen som upplevde samma sak, annars har jag mest gnällt på våran brevbärare... ;) Så jag vet inte om du har skickat till mig men jag vet som sagt att det är mycket post som kommer rätt sent...
Användarens profilbild
Av isbl
camsch skrev:Nu börjar jag bli lite fundersam om mitt paket inte kommit fram... :hmm:

Jag fick ett paket igår, fast jag vet ju inte om det var från dig? Det var hur som helst en stickad och fodrad projektpåse som storbarnet norpade åt sig illa kvickt :lol: och en helt fantastiskt finurlig konstruktion av en liten väska gjord av en dragkedja! Vågade först inte dra upp den hela vägen för jag trodde inte jag skulle få ihop den igen :wink: Tusen tusen tack till den okända välgöraren :)
Användarens profilbild
Av camsch
isbl skrev:

Jag fick ett paket igår, fast jag vet ju inte om det var från dig? Det var hur som helst en stickad och fodrad projektpåse som storbarnet norpade åt sig illa kvickt :lol: och en helt fantastiskt finurlig konstruktion av en liten väska gjord av en dragkedja! Vågade först inte dra upp den hela vägen för jag trodde inte jag skulle få ihop den igen :wink: Tusen tusen tack till den okända välgöraren :)
Nej, den var inte från mig :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?