Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har fått en avi på posten i slutet av förra veckan. Jag tror det är från min bokklubb men om någon har skickat till mig och börjar bli orolig för att det inte kommit fram så kom jag på att jag kanske bör berätta det.
Om mitt paket inte är skickat ännu så kan jag säga att det inte är så bråttom. Jag kommer vara bortrest i början av november så det hör inget om det kommer för sent. Det är nästan bara bra om det kommer efter den 10/11 så jag kan ha koll på att det kommer fram.
Jag hann aldrig posta igår, så idag går de på lådan! Kom inte in på Sjalbarn igår kväll (fler som hade problem?).
sus skrev:Packat och klart, går till posten i morgon!
Hade lagt fram paketet på köksbordet, men maken städade undan det när vi skulle äta frukost. I allmänna röran glömde jag bort det och nu sitter jag på Arlanda.... :whut:
Förhoppningsvis kan kattvakten hitta paketet och posta det, annars kommer det bli väldigt sent
AnKa
ellla
Ellynil
exiteme Skickat
Fryle Skickat / Fått
Kesti
MaddemoaSkickat
Smultronbarn Skickat
Snurrfian skickat / fått
Sus
Tuvaliten

Hoppas jag valde rätt lista nu, så att det är den senaste. :D
Jag måste be min mottagare tusen gånger om ursäkt. Jag har gjort iordning paketet och skulle posta nu på väg till flygplatsen. Men ni vet lite resfeber och så, så jag sitter här i gaten med paketet i väskan. Nåväl det blir en berest gåva, Indien tor :D
Jag postar när jag kommer hem om två veckor.
Jag är på väg in till stan och ska skicka mitt nu! :D
ellla skrev:Jag tror att mitt är skickat, Samuel lovade att posta i måndags. Vi får väl se om det kommit fram snart?
Det kom idag :vågen: och oj vilken fantastisk sjal! Min kompis som såg den sa " det där är verkligen DU Kesti" och hon har så rätt. Och ett par örhängen fick jag också. Tack snälla ellla!
Kesti skrev:
ellla skrev:Jag tror att mitt är skickat, Samuel lovade att posta i måndags. Vi får väl se om det kommit fram snart?
Det kom idag :vågen: och oj vilken fantastisk sjal! Min kompis som såg den sa " det där är verkligen DU Kesti" och hon har så rätt. Och ett par örhängen fick jag också. Tack snälla ellla!
Så roligt!!!
Jag hade läst nånstans att du gillade blått, så jag chansade på det :)
Nu blir jag nästan lite orolig...har mitt paket inte kommit fram ännu...? :?

Edit: Aha, gjorde lite efterforskning och det verkar nästan som att min mottagare precis fått ett nytt litet sjalbarn! :loving: Stort grattis!!!! :app:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?