Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Smultronbarn skrev:Jag behöver veta: använder ni smycken? Om ja, vad? Har ni hål i öronen?

I em ska jag ut å spana material... 8) Är pysselsugen! :app:
Jag har hål i öronen men är känslig mot annat än guld, och använder i princip inte örhängen alls. Halsband har jag alltid ett guldkors, så annat är mer till fest, men det blir använt ibland i alla fall. Armband använder jag inte, och ringarna bara vigselringen. Samma allergiskäl som i öronen.
Anna
Huvud 54cm
Handbredd (typ vid knogarna) 8cm
Skostorlek 37

Dorotea
Huvudmått 58cm
Handsbredd 9cm
Skostorlek 42

Ellynil
Huvudmått 56cm
Handbredd 8cm
Skostorlek 39

Lojse
Huvud 56cm
Hand 8 cm
Sko 40
har hål i öronen, men väldigt nickelallegisk

Kyltsi
Huvudmått 54cm
Handbredd 6,5cm
Skostorlek 35
Har hål i öronen men är väldigt nickelallergisk

Maddemoa
Huvudmått 54cm
Handbredd 8cm
Skostorlek 37

mimpen
Huvudmått 56 cm
Handbredd 8 cm
Skostorlek 38-39

nalimea
Huvudmått 58 cm
Handbredd (exklusive tummen va? :hmm:) 8cm
Skostorlek 40

Smultronbarn
Huvudmått 57 cm
Handbredd 8,5 cm (svårmätt tycker jag, men har rätt små men breda händer enl mig)
Skostorlek 38,5
Använder smycken dagligen, halsband, armband ibland ringar. Har ej hål i öronen.

Snurrfian
Huvudmått 57 cm
Handbredd 9 cm
Skostorlek 42

zmurfan
Huvudmått 56 cm
Handbredd 7 cm
Skostorlek 39
Jag använder inte direkt smycken till vardags, men jag tycker det är kul att liva upp det ibland. :wink: Jag har dock ganska svårt för tunga halsband eftersom jag får ont i nacken då. Jag har hål i öronen och är inte allergisk. :tumup:
Har grönt kakel i köket också. Drömmer om att måla golvet orange och göra köksluckorna vita. De är fanér nu, lite mörkare än ek.
mimpen skrev:Okej - min fråga inför pysselbytet är vilken färg ni har i era kök? :tumup:
Hm färg? ;) Luckorna är mörkt trä och det är ungefär den enda ytan man ser... ;)
Köket har vita kakelplattor och köksluckor, och nån slags ljusgulgrön tapet med gröna päron på (som satt där när vi flyttade in). Köksgardinerna är antingen gröna med päron på eller storgrönrutiga.
mimpen skrev:Okej - min fråga inför pysselbytet är vilken färg ni har i era kök? :tumup:
Vita tapeter med blå krumelurer, bruna skåpluckor, brun klinkers på köksdelen av golvet och trägolv resten.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 18

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?