Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

rithelo skrev:Vilka fina grejer ni har fått!! :mrgreen:

Själv fick jag de här i brevlådan häromdagen;
Bild
Tack snälla Ellynil :heart:
De är adopterade och heter numera Emil & Ida enligt Lill-paltens önskemål.
Just i detta ögonblick står Räser-bebis och gråter förtvivlat för att hon inte hittar sin groda.... :cry:

Puh... där var den.... :whut:

Fruktansvärt fina Ellynil! Jag är tokförälskad i brallorna :loving:
Tack så mycket!
:love:
Vad bra att ni gillade dem rithelo! :D

Själva grodorna är gjorda av tyg som blivit över när jag sytt muddbyxor, byxorna är gjorda av en gammal duk, kjolen av tygrester från bindtillverkning, tröjan av restgarn och stoppningen är från sonens gamla (och självklart tvättade) kudde. :tumup:
Här landade två monster i torsdags. Uppskattades mycket av barnen som valde varsin. (X-i taket de valde inte samma)

Här är den groda som jag gjorde och skickade till smultornbarn
Bild
SaraLj skrev:Här landade två monster i torsdags. Uppskattades mycket av barnen som valde varsin. (X-i taket de valde inte samma)
Va kul att de blev uppskattade! Min son ville behålla dom själv så jag har lovat att göra till honom med! :) jag tyckte själv om de massor! Å jätte kul de valde varsin å inte samma! :)
Jag ska göra klart ikväll, en runda lunginflamation hos mig och V har liksom satt stopp för allt pyssel i flera veckor, har fortfarande inte fått iväg köksbytet så ska fixa lite extra till det också som kompensation :oops:
:oops: Jag har postat idag, är på resande fot och min stackars mottagare får förutom ett mycket sent paket ingen lapp eller dylikt bara inpackad filur... Och jag skäms som en tok, bonuspyssel kommer i eget paket för det är inte klart än och jag ville inte vänta ännu längre med att posta. :oops:
Idag fick jag en avi som jag inte kunde klura ut vad den var för. Gick ner till uthämtningsstället och tänkte att någon måste ha skickat till fel person, vad jobbigt! För jag hade ju redan fått alla GDSerna, det var jag säker på!

Men så trillade två gosedjur ur paketet och jag mindes plötsligt att vi ju inte fått några mjuka filurer. :hellu: Ganska förvirrad! (det var nog bra att det var just till mig du skulle skicka, Kesti! :wink:)

Bild
Molly kostaterade att det var en zebra som sen blev en dinosaurie samt en "skallerorm utan skaller". Hon har tagit "dinon" (för att den är störst precis som hon!) och så fick Stella skallerormen.

Jättemjuka härliga tyger och väldigt piffiga, roliga mönster! :love:

Tack så jättemycket, Kesti!
Maddemoa skrev:Jag har inte fått något och inte hört av min byteskompis heller :cry:
Inte jag heller :cry:
Nej, nu får det minsann bli skärpning i bytena!!! :evil: Flera gånger vid de senaste bytena har någon blivit utan. Ibland har någon snäll SBare gått in och gjort ett extra alster till den som inget fått, men det ska ju inte behövas.

Någon gång har Posten slarvat, men oftast har det handlat om att man inte skickat. Jag har all förståelse för att man kan bli försenad eller att oväntade saker kan dyla upp, men då får man höra av sig såsmåningom och komma fram till en bra lösning.
Fryle skrev:Nej, nu får det minsann bli skärpning i bytena!!! :evil: Flera gånger vid de senaste bytena har någon blivit utan. Ibland har någon snäll SBare gått in och gjort ett extra alster till den som inget fått, men det ska ju inte behövas.

Någon gång har Posten slarvat, men oftast har det handlat om att man inte skickat. Jag har all förståelse för att man kan bli försenad eller att oväntade saker kan dyla upp, men då får man höra av sig såsmåningom och komma fram till en bra lösning.
Jag håller med till fullo. Visst kan det hända att man blir försenad av ena eller andra anledningen och om man känner att man absolut inte klarar att slutföra bytet kan man vara så hygglig att man skickar vidare det man själv har fått.

Nu är det iofs semestertider men att höra av sig eller kolla upp så att ens paket har kommit fram tar inte många minuter.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?