Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag tror att jag vet vad jag ska göra. :)
Enid skrev:
carro83 skrev:
zmurfan skrev:Rithelo: jag röstar på kombon med gult i.
:iagree:
Jag med :tumup:
:iagree:
Då är det klappat, för det var vad jag tänkte också - jag bara fegade ur lite där ett tag och tänkte jg skulle safea.
Men gult-svart it is :tumup:
Av Enid
Det går bra, jag är tillräckligt klar för att ha klarat uppdraget men är inte helt nöjd än (varför vill jag jämt mer mer mer? ;) ) så hinner jag mer innan deadline blir det mer fixat annars skickar jag som det är nu :tumup: .
Användarens profilbild
Av Lojse
jag kan pinsamt nog erkänna att jag fysiskt inte har satt igång.. jag vet exakt vad jag ska göra och hur.. och jag vet att det inte tar mycket mer än 2-3timmar.. men jag har bara inte fått ihop tiden, men på söndag har jag barnvakt hela dan, så då smäller det!!

tanken är ju att allt ska vara skickat innan den sista november... så att man kan koncentrera sig fullt på julen sedan :tumup:
En till som har allt klart i tanken men inte satt igång än....började förra veckan men insåg snabbt att plagget inte skulle säcka till alla delar jag behövde så gav upp...men snart ska jag nog vara igång igen...kanske redan idag innan jobbet! :D
Jag har inte börjat än och har inte ens en susning om vad jag ska göra än heller. Måste börja fundera och kolla lite snart så jag kanske kan börja sy nästa vecka när maken är hemma och ledig.
Jag har en lite idé. Men vet inte säkert om den funkar.
Ja, jag är igång!
Tanken har funnits här länge, och plaggen har legat inom synhåll ett par veckor för att retas lite, men sen har inte saxen varit i arbete förrän igår - hurraaa!!! :vågen:
Men bebis skriker ju varje gång jag är på g... :? och däremellan kommer jag ju på en massa andra saker som jag vill/behöver göras. Konstigt det där...
Jag är dock fullt övertygad om att jag blir klar i tid :tumup:
Nu sitter jag med två projekt parralellt. Ett som jag syr av resttyg och ett som jag gör om gamla plagg. Beroende på hur det slutar undrar jag om det är ok att skicka "nysytt" av rest tyg som bara ligger. Vi skulle ju egentligen sy om, men hur hårda är vi?
Senast redigerad av SveaLinnea den tor nov 25, 2010 19:18, redigerad totalt 1 gånger.
Hipp som happ så blev det så att ett omgjort plagg som skulle bli till yngste sonen blev en storlek för stort så jag fick en grej till bytet rätt fort här.
Men jag kom på en liten grej till jag ville prova så jag är nog inte riktigt klar än. Tror jag.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?