- ons jun 02, 2010 11:13
Ang multnomah, jo, kanske. Fast tvärtom i så fall.
ellla skrev:Nu var jag ju tvungen att kolla, och jo, små ailiens är det ju!solängel skrev:Jag tycker Laminaria ser ut som små rymdmonster....Ketronya skrev:Men vill du sticka en sjal av det? är det samma tjocklek på de båda garnerna?Jo, det ska bli en sjal, men vilken?![]()
Och nej, elegant är tunnare, så det får jag ta två trådar av, alternativt blir det effektfulla, tunna ränder. Men det förutsätter ju i så fall en ganska basic sjal, utan så mycket mönster, typ citron eller revontuli.
Jag sneglar på en Haruni, men vet inte om jag vågar mig på den. Och då borde det räcka med en härva ella rae, 460 yards. Fast hon har ändrat i mönstret och rekommenderar nu 480 yards eftersom så många rapporterat att garnet inte räckt.
Eller en travelling woman. Den är också fin. Bitterroot, by Rosemary, är fin. Echoflowers, Multnomah, Swallowtail, Laminaria, det finns så många fina!!! Jag kan liksom inte välja!![]()
![]()
Multnomah, är det den med vågmönster nertill? isf han ju den vara snygg i typ elegant upptill och med vågmönstret i ella-garnet. Kanske?

Ang multnomah, jo, kanske. Fast tvärtom i så fall.