Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Britt
Posten har TAGIT mitt :( ! Det var säkert jättefint och nån stygg brevbärare fick syn på det...

Vad bra att det jag gjorde kom fram i alla fall, jag hade inte fattat att du skulle vara borta så länge, Stream! Det var lite pyssligt, har aldrig stickat med så tunna stickor förut.
Användarens profilbild
Av Humle
Britt skrev:Posten har TAGIT mitt :( ! Det var säkert jättefint och nån stygg brevbärare fick syn på det...

Vad bra att det jag gjorde kom fram i alla fall, jag hade inte fattat att du skulle vara borta så länge, Stream! Det var lite pyssligt, har aldrig stickat med så tunna stickor förut.
två är skickade :( ska jag behöva skicka ett rekomenderat?
Äh, jag gör ett vykort det skulle ju gå att använda som bokmärke och det borde gå fram :tumup:
Av Britt
Humle skrev:
Britt skrev:Posten har TAGIT mitt :( ! Det var säkert jättefint och nån stygg brevbärare fick syn på det...

Äh, jag gör ett vykort det skulle ju gå att använda som bokmärke och det borde gå fram :tumup:
Igår kväll när jag kom hem så låg det ett bokmärke till mig i ett kuvert! TACK snälla Humle. Bokmärket har nu flyttat in i boken jag läser för tillfället!
Av corona
Britt skrev:
Humle skrev:

Igår kväll när jag kom hem så låg det ett bokmärke till mig i ett kuvert! TACK snälla Humle. Bokmärket har nu flyttat in i boken jag läser för tillfället!

:vågen:
Användarens profilbild
Av puppan
Här är mitt bäbis-bokmärke jag gjorde till Alecsandra.

Bild
Av lilla trasdockan
bebis ligger i min bebis bok där jag följer bebis utveckling vecka för vecka :) passar perfekt. jag tog tyvär aldrig kort på de jag gjorde till sia men får hoppas hon lägger in ett sen
Av Smultronbarn
ellla skrev::vågen:
Idag kom två finfina bokmärken hem till mig!!!
Tack Smultronbarn!!
Åh, vad bra! Äntligen! :hoppa:
Varsågod. :D
Av Britt
alecsandra: skickat - fått
binaem: skickat- fått
Britt: skickat- fått
carolina84: skickat- skickat
corona: skickat- fått
CrazyMagpie: skickat- skickat
Ellla: skickat- fått
Elsa: skickat- skickat
Fryle: skickat- skickat
He.ma: skickat- fått
Humle: skickat - fått
Ketronya: skickat- skickat
lotti: skickat- skickat
puppan: skickat- fått
Sia: skickat- skickat
Smultronbarn: skickat- skickat
Stream:skickat- fått

Jo jag har ju fått ett som ligger i min bok. :D Jag skrev i tråden utan att fylla i listan :hide:
Av Sia
Jag måste bara berätta att jag har ett problem med bokmärket som jag fick i bytet...........

Förut läste jag alltid flera böcker samtidigt, 3-5 st. men efter bokmärkesbytet så måste jag avsluta boken jag läser innan jag börjar på nån ny för annars så kan jag inte flytta med mitt favoritbokmärke :loving: :loving:
:heart: Tack Alecsandra! :heart:
Av Smultronbarn
Så det kan gå! :lol: :tumup:

Mitt har smygit sig in i en för mig okänd bok i bokhyllan, och måste genast letas rätt på. En avriven pappersbit är ju inte direkt detsamma att ha som bokmärke när man har ett jättefint hemmavirkat! :D
Av lilla trasdockan
men sia gumman då, jag blir ju alldeles rörd.
själv kan jag inte längre använda mitt bokmärke då dottern säger att bebis inte får röra mammas böcker, den ska sova :) och så läggs den i dockvagnen. får antingen sy en liten bebisdocka åt henne eller lägga mina påbörjade böcker utom "anna räckhåll"
Användarens profilbild
Av Fryle
Och jag ser mitt varje kväll när jag läser för dottern. Hon har lagt beslag på det för "det är inte i din stil, mamma, det passar bättre till mig". Vet inte om jag håller med, men hon får lov att ha det.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?