Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lojse
Jag kommer!
någon av dagarna iaf, och jag kommer ha med mig lillen och hans mormor :tumup:

har ni bestämt några fika träffar?

vet inte vilken dag vi kommer än nämligen...
jazoo skrev:
Ms Morrison skrev:
jazoo skrev:Förra gången jag gick på syfestival så kom jag hem med massor av tyger som sen låg och gav mig dåligt samvete tills jag skickade iväg dem till en fantastisk SBare som sydde finfina kläder till mina barn. Men kanske kan det vara värt att gå i alla fall, bara för att träffa er alla och kika på allt kul som man kan pyssla med. Men hindra mig om jag försöker köpa för mycket tyger. :lol:

Det jag försöker säga är att jag kanske kommer! :D
:eld:
:heart: 8)
Annars kanske vi ska försöka få till syträff hos mig igen. Jag är hemma rätt mycket nu och har fungerande symaskiner igen. Fast jag har nog tyg här så det räcker till dig också i så fall iofs :D

Jag tänkte nog försöka komma på fredag men jag ska inte heller köpa massa tyg för jag har så mycket redan och syr inte så ofta längre. Men jag virkar rätt mycket så lite garn kan jag kanske få köpa.
Användarens profilbild
Av AnKa
tinaw skrev:Som en... sjal? :tumup: Fast jag kommer utan barn, vad ska jag ha på mig? (Utöver min lila kjol med turkos blomma på :wink:)
Jag kommer också utan barn men man kan ju ta en bärabarn runt halsen kanske :hmm:
Just dig tina tror jag att jag skulle känna igen.
Användarens profilbild
Av MuuM
AnKa skrev:
tinaw skrev:Som en... sjal? :tumup: Fast jag kommer utan barn, vad ska jag ha på mig? (Utöver min lila kjol med turkos blomma på :wink:)
Jag kommer också utan barn men man kan ju ta en bärabarn runt halsen kanske :hmm:
Just dig tina tror jag att jag skulle känna igen.
Vi som kommer till tio kan väl träffas utanför och sen finns det väl mobiltelefonnummer till alla, kanske? Kvarnvik och Glis har jag, liksom Tinaw. Och jag lär ju vara lättigenkännlig med min enorma mage. Och ser ni två med enorma magar är det definitivt jag och Asia. :fnissa:
Av Enid
Jag kommer också :eld: . Mamma är ledig fre-sön och vill jättegärna leka med barnbarnen :vågen: . Men vilken dag ska jag gå? Vilken tid? Finns det några "träffar" inbokade? Jag vill ju helt träffa er allihopa! :app:
Kan vi inte göra en lista på alla som kommer vid 10 på fredagen? Det verkar ju bli rätt många ändå. Och så håller jag med MuuM om att vi ses uttanför entrén. Sen kommer vi ju splittras iaf, men så hinner man säga hej på folk. :)

Jag kommer utan barn och har ingen kortsjal att ha runt halsen, jag tror pärlan på ca 4 meter blir lite väl bylsig. :hahaa:
Kanske kan jag ha en scarf, annars räknar jag med att känna igen nån som känner igen nån. 8)

Fredag kl 10, entrén
zandrama
Användarens profilbild
Av nakum
McMorrigan skrev:Är det ngn som ska gå på söndagen?
:hello: Jag ska. Sen eventuellt en till här på sjalbarn, men det kanske hon vill säga själv isåfall.
nakum skrev:
McMorrigan skrev:Är det ngn som ska gå på söndagen?
:hello: Jag ska. Sen eventuellt en till här på sjalbarn, men det kanske hon vill säga själv isåfall.
:D Jag vill så gärna gå men vet inte om jag hinner dit..... Går ni på fm?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?